Sieć sklepów Action nie bez powodu zajmuje czołowe miejsce w rankingu najbardziej lubianych sklepów przez Polaków. Często po zakupach z koszyków aż wysypują się perełki, których można znaleźć tam na pęczki, a co ważne w naprawdę kuszących cenach. Niedawno Action wystosował pilny komunikat do konsumentów. Chodzi o jeden przedmiot, który może przysporzyć kłopotów.
Popularność zakupów z Azji wciąż rośnie, ale Unia Europejska szykuje plan, który może poważnie zniechęcić Europejczyków do zamawiania z chińskich platform online. Co szykuje Parlament?
Znana polska marka z sentymentalnym charakterem wchodzi w zupełnie nowy rozdział swojej historii. Czy połączenie z zagranicznym partnerem okaże się początkiem międzynarodowego sukcesu?
Główny Inspektorat Sanitarny znów wystosował ważne ostrzeżenie do konsumentów. Okazuje się, że kolejny już produkt nie spełnia określonych norm i spożycie go dla wielu osób może wiązać się z negatywnymi skutkami. Etykieta nie była zgoda z zawartością produktu, przez co natychmiast wycofano go ze sprzedaży.
Choć przez lata stawiał na sprzedaż katalogową, dziś sięga po zupełnie nowy model. Kultowa marka kosmetyczna zdecydowała się na fizyczne punkty sprzedaży, a pierwszy z nich już znalazł się na mapie Polski. Czy taka forma zakupów spodoba się klientom równie mocno, jak klasyczne rozwiązanie? Przedstawiamy szczegóły.
Siec sklepów Biedronka nie bez powodu cieszy się tak dużym zainteresowaniem ze strony klientów w Polsce. Regularne promocje, rabaty i vouchery pozwalają nie tylko zaoszczędzić, ale także nabyć produkty, których na co dzień potrzebują Polacy. To jednak nie wszystko, ponieważ ze względu na Dzień Matki dyskont przygotował prawdziwe okazje. Te hity można nabyć nawet 80 proc. taniej.
Na półkach wciąż to samo, ale skrzynki pękają w szwach. Co takiego sprawiło, że sieci handlowe znów zaczęły masowo inwestować w drukowane promocje? Odpowiedź może zaskoczyć nie tylko konsumentów.
Nie wszyscy są świadomi, co czeka ich w najbliższą niedzielę. Warto zawczasu sprawdzić, czy zakupy odbędą się bez przeszkód, czy lepiej zaplanować dzień inaczej. Czy 18 maja to niedziela handlowa? Wiemy, czy klienci będą mogli wybrać się do swoich ulubionych sklepów.
Zwolnienia masowe to prawdziwy koszmar dla pracowników, którzy nierzadko od lat pozostają lojalni wobec danej firmy lub marki. Niestety dotykają one także światowych gigantów, również tych uwielbianych przez klientów, których pozycja na rynku mogłaby wydawać się nienaruszalna. Ekskluzywna brytyjska marka modowa informuje, że planuje pożegnać się z 20 proc. zatrudnionych.
Główny Inspektorat Sanitarny otrzymał zgłoszenie za pośrednictwem Systemu Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach (RASFF) i w związku z tym wydał pilny komunikat dotyczący wycofania z obrotu dwóch modeli czajników, które były dostępne w znanej sieci dyskontów w całej Polsce. Korzystanie z tych urządzeń może stanowić poważne zagrożenie dla zdrowia.
Duża spółka akcyjna, do której należy kilka sklepowych marek, planuje zamknięcie dwóch działających w Polsce marketów. Do końca czerwca działalność większości placówek pod tymi szyldami ma zostać zakończona. Konsumenci będą niepocieszeni, jednak od tej decyzji nie ma już odwrotu, ponieważ jest to część większej strategii restrukturyzacyjnej firmy.
Największa sieć marketów budowlanych w Polsce, posiadająca obecnie ponad 1300 sklepów łącznie w 8 krajach, ogłosiła plan restrukturyzacji, który obejmie ponad 250 pracowników, co może skutkować redukcją etatów i niepewnością zatrudnienia. Wiadomo, jakie działy są najbardziej narażone na zwolnienia. Czy planowana zmiana organizacyjna w strukturze firmy to doraźny plaster na głębszy problem?
Trwająca kampania wyborcza ma przynajmniej tę jedną zaletę, że wyniosła do głównego nurtu dyskursu kwestię demograficznej katastrofy, jaka ma miejsce w Polsce. Wcześniej niż systemowe rozwiązania problemu nadchodzą na nią reakcje marek. Tak jest z Pepco, które zmienia adresata części swoich produktów, gdyż dotychczasowego może wkrótce zabraknąć.
Niemiecka sieciówka spożywczo-przemysłowa, którą Polacy docenili za różnorodność produktów i niskie ceny, od niemal 20 lat rozwija swój biznes nad Wisłą. Wkrótce pod Warszawą powstanie centrum logistyczne i dystrybucyjne. Firma stworzy tam miejsca pracy dla osób z doświadczeniem w trzech różnych specjalizacjach. Nowych pracowników czekają dodatkowe korzyści.
Media obiegły smutne wieści. Zmarł najstarszy z braci, którzy odegrali kluczową rolę w narodzinach jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek lodów w Polsce – Koral. Choć jego twarz nie była powszechnie kojarzona z logotypem firmy, to właśnie on położył fundamenty pod rodzinne przedsięwzięcie, które z czasem przekształciło się w prawdziwe lodowe imperium. Lokalny portal pożegnał zmarłego w poruszających słowach.
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego podtrzymał decyzję o zamknięciu dużego centrum handlowego i nie ma już od niej odwołania. W poniedziałek 5 maja kupcy zebrali się pod halą i próbowali siłą wedrzeć się do środka. Na miejscu pojawiło się kilka jednostek policji, a trwający od dawna spór z handlarzami rozgorzał na nowo. Sprzedawcy utrzymują, że ich prawa zostały złamane.
W odpowiedzi na dynamiczny rozwój sieci 24 kwietnia br. Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w Kątach Wrocławskich. W pierwszej fazie funkcjonowania obiekt będzie obsługiwał ok. 1,5 tys. sklepów w rejonie Wrocławia. Powierzchnia magazynu to aż 35 tys. m kw., z potencjałem do ekspansji o kolejne 6,5 tys. m kw. Docelowo w nowym centrum logistycznym zostanie zapewnionych ok. 600 miejsc pracy.
Sieć popularnych w Polsce sklepów z wyposażeniem sportowo-turystycznym staje przed dużym wyzwaniem — w ostatnim czasie spółka zanotowała zauważalny spadek sprzedaży. W 2023 roku kontrolę nad nią przejęła para ukraińskich przedsiębiorców, którzy od tamtego czasu realizują założenia zawartej umowy inwestycyjnej.
Dubajska czekolada już kilka miesięcy temu stała się hitem Internetu, a wkrótce później zajadała się nią cała masa Polaków. Oprócz klasycznych tabliczek na rynku pojawiły się również pączki, torty czy babki wielkanocne. Teraz producenci poszli o krok dalej. Do sklepów trafi produkt dla dorosłych o smaku czekolady i pistacji.
Sieć sklepów Auchan wydała pilny komunikat do swoich klientów. Jeden z popularnych produktów został wycofany ze sprzedaży na terenie całego kraju. Co sprawiło, że zdecydowano się na tak drastyczny krok? Jeżeli ktoś kupił ten produkt, powinien jak najszybciej zwrócić go do sklepu.
Majówka kusi grillami, wyjazdami i odpoczynkiem, ale nieprzemyślany moment na zakupy może skutecznie pokrzyżować plany. Co trzeba wiedzieć, zanim wybierzemy się po zapasy? Warto upewnić się, w których sklepach nie pocałujemy klamki i uda się kupić najpotrzebniejsze produkty.
Nietypowa decyzja jednej z największych sieci handlowych w Polsce wywołała falę komentarzy. Choć oficjalnie chodzi o wygodę klientów, w tle pojawiają się znacznie poważniejsze zarzuty. Kto na decyzj
Dubajska czekolada to od jakiegoś czasu prawdziwy hit. Popularny smak pistacji w połączeniu z wyjątkowym ciastem zawojował świat. Wiele wskazuje na to, że teraz w sklepach zaczął pojawiać się nowy aspirujący o to miano smakołyk. Anielskie włosy będą dostępne także w Lidlu. Jednak cena przysmaku sprawia, że niektórym mogą opaść szczęki.
Zbliża się koniec roku akademickiego, co dla części studentów oznacza konieczność wypełniania obowiązku odbycia praktyk zawodowych. Pierwsze propozycje przedstawiły już m.in. działające w Polsce sieci sprzedaży detalicznej. W programach letnich praktyk można zdobyć nie tylko wymagane do ukończenia studiów doświadczenie, ale też godnie zarobić.
Niedawno zupełnie niepostrzeżenie na polski rynek wróciła siec dyskontów o rosyjskich korzeniach. Nazwa i główne hasło zostało zmienione, jednak właściciel pozostał ten sam. Sklepy ponownie kusiły niskimi cenami, pozostawiając konkurencję daleko w tyle. Były plany na dalszą ekspansję, jednak zostały nagle zatrzymane w wyniku decyzji MSWiA. Ministerstwo wytoczyło działa przeciwko rosyjskim oligarchom.
Dziś odbywa się ostatnie pożegnanie papieża Franciszka. Miliony osób osobiście bierze udział w smutnych wydarzeniach, co sprawiło, że w Watykanie dostrzeżono niesamowitą okazję. Jedne oferty są hojniejsze od drugich, choć po przyjrzeniu się można dostrzec nieprawidłowości. To niecodzienny nastrój podczas pogrzebu.
Po blisko dwóch dekadach praktycznie nienagannej reputacji pojawił się poważny kryzys, który naruszył zaufanie konsumentów znanej polskiej sieci sprzedaży obuwia i akcesoriów. Infolinia jest przeciążona, skrzynka mailowa przepełniona wiadomościami, a ja – jak wielu innych – wciąż czekam na kontakt z obsługą klienta i zwrot pieniędzy. Mimo lawiny krytyki firma kontynuuje kampanię reklamową w mediach społecznościowych i tłumaczy, w czym leży problem.
Już oficjalnie wiadomo, że 26 kwietnia w Polsce została ogłoszona żałoba narodowa. To decyzja spowodowana śmiercią papieża Franciszka. Jednak czy w niedzielę 27 kwietnia sklepy będą otwarte? Polacy planujący zakupy jeszcze przed majówką mogą się zdziwić.