Duże sieci handlowe bardzo często kuszą klientów specjalnymi ofertami, obok których nie da się przejść obojętnie. Na takie okazje poluje wielu Polaków, bo w dzisiejszych czasach liczy się każdy grosz. Tym razem to Pepco ma do zaoferowania produkt, który można nabyć w wyjątkowo atrakcyjnej cenie.
Kilka dni po wyborach pojawia się coraz więcej deklaracji polityków w kontekście złożonych obietnic. Głos zabrała również Małgorzata Kidawa-Błońska - tym razem w sprawie zakazu handlu w niedzielę. Nie pozostawiła jednocześnie żadnych wątpliwości.
Płacenie kartą za zakupy to czynność, którą każdego dnia wykonuje miliony Polaków. Wielu z nich nie ma jednak pojęcia, że przy tej okazji pod żadnym pozorem nie powinni odpowiadać na pytanie, które często pada z ust kasjerów. Eksperci ostrzegają szczególnie przed kilkoma konkretnymi przypadkami.
Biedronka rusza ze specjalną akcją kierowaną do seniorów. Stawia jednak konkretne warunki.
Niemiecki gigant handlowy niedawno wkroczył na polski rynek, otwierając drzwi do swoich sklepów w kilku nowych miastach. Sieć oferuje atrakcyjne promocje, które przyciągają tłumy nowych klientów.
Influencerzy zarabiają dzięki współpracy reklamowej. W zamian za polecenie konkretnego produktu otrzymują nieraz spore pieniądze. Dzięki dużym zasięgom produkt ma szansę zobaczyć więcej osób, a to zwiększa szansę na jego sprzedaż. Problem w tym, że nie zawsze są to produkty, które klienci powinni kupić i stosować.
Co rusz słyszymy i widzimy, że polski rynek przyciąga zagranicznych przedsiębiorców. Tym razem gigant spożywczy z Bliskiego Wschodu otworzy u nas swoje pierwsze centrum logistyczne w Europie Środkowo-Wschodniej. Zyskać mają na tym lokalni przedsiębiorcy, bo sieć supermarketów zamierza z nimi współpracować.
Sieć Dino postanowiła ponownie zaskoczyć swoich klientów. Przygotowała promocję, w którą aż ciężko uwierzyć i rozdawała darmowe piwo. Wyjątkowa akcja była ograniczona czasowo i trzeba było się spieszyć. Miejmy nadzieję, że wkrótce pojawi się ponownie.
Trwający sezon wyborczy sprawia, że partie polityczne wychodzą z wieloma pomysłami. Jedne są lepsze, inne są gorsze i niepopularne. Tym razem jednak partie opozycyjne zapowiedziały, że wprowadzą całkowitą rewolucję w kontekście zakazu handlu w niedzielę.
Zakaz handlu w niedziele został wprowadzony w 2018 roku i wzbudził spore kontrowersje wśród Polaków. Tuż przed wyborami pojawia się coraz więcej głosów krytycznych wobec pomysłu PiS, który w założeniu miał pomóc małym sklepom, a w praktyce nie do końca spełnił pokładane w nim nadzieje. Trzecia Droga wskazała, że chce przywrócenia dwóch handlowych niedziel w miesiącu. Z kolei Koalicja Obywatelska idzie o krok dalej i proponuje całkowite zniesienie zakazu handlu, ale pod pewnymi warunkami.
Pierwszy sklep “Dino" został otwarty w 1999 roku w Gostyniu, a pod koniec 2022 roku sieć posiadała już 2156 placówek w całej Polsce. Za powstaniem i sukcesem handlowego imperium z Polski stoi Tomasz Biernacki. I choć w 2021 roku to właśnie on uplasował się na drugiej pozycji listy najbogatszych Polaków magazynu „Forbes”, przedsiębiorca ten do dziś pozostaje niemal anonimowy, a w sieci próżno szukać o nim informacji.
Niemiecka sieć domów towarowych Woolworth, która dynamicznie rozwija swoją działalność, niedawno wkroczyła na polski rynek. Rozpoczęcie nowej fazy działalności firmy miało miejsce w poniedziałek, 8 maja, kiedy to pierwszy sklep Woolworth otworzył swoje drzwi dla klientów w renomowanym krakowskim centrum handlowym Atut.
UE ma kolejny pomysł, jak radzić sobie z kryzysem klimatycznym. Jak podaje Busines Insider, powołując się na hiszpańskie media, papier toaletowy mógłby być produkowany ze słomy.
Niskie ceny, szeroki wybór produktów i biały napis na niebiesko-różowym tle – to jedne z cech charakterystycznych znanej sieci dyskontów niespożywczych. Pepco, bo to o tej firmie mowa, powstało w 1999 roku w Polsce jako oddział brytyjskiego Brown&Jackson. Teraz firma chce przeprowadzić masową ekspansję na niemieckim rynku. W planach jest otwarcie nawet 2 tys. placówek – informuje bankier.pl.
W ostatnich latach zakupy przez Internet to absolutny standard. Bez wychodzenia z domu, w kilka chwil można kupić praktycznie wszystko. W Internecie działa coraz więcej najróżniejszych sklepów oferujących szeroki zakres produktów. Coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z wybranej platformy sprzedażowej. Popularnym przykładem jest eobuwie.pl. Warto zapoznać się z informacjami na temat tego sklepu.
Fabryka lodu Ice Art zlokalizowana w Prusicach pod Wrocławiem przeżywa teraz prawdziwe oblężenie. „Ludzie załamują ręce, a dla nas to powód do radości” - mówi w rozmowie z money.pl Łukasz Agnieszczak, dyrektor handlowy Ice Art. Dodał, że zamówienia na lód z Polski wpływają nawet z Islandii.
Sejmowa Komisja Zdrowia odpowiedziała się za projektem zakładającym zakaz sprzedaży tzw. energetyków osobom nieletnim. W ostatniej chwili zrezygnowano z zakazu reklamy i promocji.
Niemal niewidoczna dla ludzkiego oka, żółto-zielona torebka z logo Louis Vuitton, została sprzedana za równowartość ćwierć miliona złotych. Jak podaje Business Insider, torebka nie jest produktem domu mody, a grupy MSCHF, nowojorskiego kolektywu artystycznego.
Po cieszącej się dużą popularnością subskrypcji na kawę przyszedł czas na opracowanie kolejnych tego typu propozycji. Dyrektor zarządzający Żabka Polska zapowiada wprowadzenie abonamentu na śniadania, obiady i kolacje.
Sieć marketów Dino najprawdopodobniej zamierza uruchomić swój sklep internetowy. W tym celu poszukiwany jest właśnie specjalista ds. e-commerce – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl.
Przedstawiciele firmy Philip Morris, jednego z największych producentów papierosów, zapowiedzieli, że firma nie zamierza w przyszłości produkować klasycznych wyrobów tytoniowych, w tym Marlboro. Zamiast tego chce skupić się na produktach niskiego ryzyka – donosi serwis dlahandlu.pl.
Serwis dlahandlu.pl informuje o budowie nowego centrum dystrybucyjnego sieci Dino. Inwestycja będzie zlokalizowana w województwie wielkopolskim i pochłonie 130 mln zł.
Instytuty Sieci Badawczej Łukasiewicz opracowały E-pack – inteligentną paczkę wielokrotnego użytku, która cały czas monitoruje stan oraz położenie przesyłki. Dzięki temu odbiorca będzie mógł na bieżąco sprawdzać, czy zamówiony przedmiot jest transportowany w odpowiednich warunkach. Inteligentna paczka ma być również odpowiedzią na wzrost cen papieru i potrzebę ograniczenia śladu węglowego.
W rozmowie z serwisem money.pl, Jan Woźnica, pasjonat klocków lego i autor zestawu "Opowieści z czasów wyścigu kosmicznego”, opowiada o tym, jak jego prywatny projekt zyskał uznanie tysięcy osób i trafił na sklepowe półki.
Rośnie sprzedaż mieszkań na rynku pierwotnym i wtórnym — wynika z opublikowanej w czwartek analizy HREIT. Deweloperzy sprzedają więcej, niż publikują ofert. Jeśli obecna sytuacja na rynku nieruchomości się utrzyma, w ciągu 9 miesięcy może zabraknąć ofert.
Jeszcze nie ucichły komentarze po głośnej aferze związanej ze zbożem z Ukrainy, a wygląda na to, iż pojawił się kolejny problem. Coraz więcej głosów mówi o problemie dotyczącym mrożonych owoców, który ma być wręcz powtórką sprawy zbożowej.
Powołując się na oświadczenie dyr. generalnego Browarów Polskich, Bartłomieja Morzyckiego, serwis bankier.pl informuje, że nowy znak 18+ pojawi się na wszystkich piwach bezalkoholowych związku do końca br. Zostaną również wprowadzone nowe piktogramy 18+ oraz przekreślone znaki kobiet w ciąży i samochodu.
Sklepy uniknęły kary za prowadzenie handlu w niedzielę i święta. Prokurator Generalny Zbigniew Ziobro wniósł o kasację do wyroków.