Cypis podbija tajwański rynek. Pluszowy kaktus, reklamowany jako idealna zabawka dla dzieci, śpiewa jedną z jego piosenek o narkotykach. Ten niepowtarzalny gadżet można znaleźć m.in. w sieci Carrefour na Tajwanie.Z tego artykułu dowiesz się:Który utwór Cypisa został wykorzystanyCo na temat zabawki mówi jego producentGdzie można ją kupić
Carrefour Polska już niebawem może zmienić właściciela. Francuskie media donoszą, że proces sprzedaży sieciówki rozpoczął się już kilka miesięcy temu. Jednak plany grupy może pokrzyżować UOKiK.Z tego artykułu dowiesz się:Jakie scenariusze rozważa szefostwo sieci CarrefourKto był zainteresowany przejęciem całej sieciJakie przeszkody mogą pojawić się na drodze do sprzedaży
Mecz z Hiszpanią to idealna okazja na wyjątkowe promocje w sieciówkach. Tym tropem poszedł Lidl, a za nim również Carrefour. W sobotę 19 czerwca, w dniu drugiego meczu polskiej reprezentacji na Euro 2020, na klientów czekają darmowe piwa.Z tego artykułu dowiesz się:O której godzinie rozpocznie się mecz z HiszpaniąJaką promocję przygotował LidlJakie są zasady akcji w Carrefourze
Sieć Carrefour przyznała, że w jej sklepach znaleziono 160 kg kokainy. Narkotyki były ukryte w bananach. Sprawą zajmuje się policja.Z tego artykułu dowiesz się:Gdzie znaleziono kokainęJakie czynności są prowadzone
Carrefour uruchamia nowy koncept handlowy, tzw. second hand. W jednym z warszawskich hipermarketów sieci klienci będą mieli możliwość nabycia produktów używanych. Carrefour nie rezygnuje również z rozwoju stref Outlet. Carrefour będzie sprzedawał używane produktyW której placówce będzie można nabyć takie produktyCo konkretnie będzie można kupić
Carrefour rozpoczyna majówkę tydzień wcześniej. Od poniedziałku klienci mogą skorzystać z wyjątkowej promocji - czteropak piwa będzie kosztował tylko złotówkę. To nie jedyna sieciówka, która postawiła na rabaty alkoholowe.Z tego artykułu dowiesz się:Jaką promocję wprowadza CarrefourJaka inna sieć oferuje alkohol po niższych cenachJakie ofertę przed weekendem majowym przygotował Lidl
Z tego artykułu dowiesz się:Dlaczego jaja z chowu klatkowego mają zostać wycofaneJakie działania podejmuje Lidl, Carrefour i BiedronkaJak ich praktyki przełożą się na portfele klientów
Z tego artykułu dowiesz się:Jakie sieci zdecydowały się na wydłużenie godzin otwarciaKtóre sieci nie skorzystały z takiej możliwościJakimi przepisami objęte są sklepy w okresie Wielkanocy
Z tego artykułu dowiesz się:Od soboty w sklepach nowe limity dot. liczby klientówIle osób będzie mogło przebywać jednocześnie w Biedronce, Lidlu czy NettoCzy najbliższa niedziela będzie handlowa
Z tego artykułu dowiesz się:Na jakim etapie jest Carrefour w kontekście wprowadzania testów do ofertyKtóra inna sieć handlowa planuje rozszerzyć asortyment o testyKto zapoczątkował całą tę akcję
Z tego artykułu dowiesz się:Czym są sklepy SupecoCo znajdziemy w ofercie sklepuGdzie otworzono pierwszych 10 sklepów sieci
Z tego artykułu dowiesz się:Jak Carrefour chce walczyć z dyskontami o klientaCzym są "Kąciki z okazjami" i gdzie takie rozwiazanie zostanie wprowadzonoJakie rozwiązanie wprowadził niedawno Carrefour Polska
Z tego artykułu dowiesz się:Za ile właściciel Circle-K chce zakupić CarrefouraCo na temat ewentualnych zmian uważa francuski rządJaką rolę ogrywa Carrefour w dobie pandemii
Z tego artykułu dowiesz się:Carrefour rusza z akcją "Niskie ceny jak dawniej",Jakie produkty będzie można kupić taniej,Jak długo potrwa kampania.
Carrefour i Ikea nawiązują współpracę w zakresie rozwoju sprzedaży on-line z odbiorem osobistym towarów. Póki co rozwiązanie ma charakter pilotażowy i będzie testowane przez najbliższe 3 miesiące w dwóch hiszpańskich centrach handlowych: Ciudad de la Imagen (Pozuelo de Alarcón) i centrum handlowym Los Angeles (Madryt).
Jak nie marnować żywności i zaoszczędzić kilka złotych? Carrefour i To Good To Go nawiązują współpracę. Póki co pilotażowo w dwóch miastach – Warszawie i Krakowie. Na czym ma polegać nowa usługa? Wyjaśniamy w naszym artykule.
Carrefour z innowacyjną usługą. Póki co testowo i wyłącznie w Warszawie. Usługa ma być sprawdzana pod względem zainteresowania, preferencji korzystających i wygody użytkowania. Francuska sieć sklepów szczyci się w komunikacie, że jest to zupełnie nowe podejście do sposobu podawania posiłków.