BiznesINFO.pl
biznes-info-640x433

Biznesinfo.pl

Carrefour wprowadza nowatorski pomysł. Zakupy zrobisz łatwiej i szybciej

11 Kwietnia 2020

Autor tekstu:

Maria Glinka

Carrefour Polska poszerza kampanię "Dbaj o siebie, dbaj o innych". Najnowsze rozwiązanie wdrożone przez sieć to narzędzie do monitorowania ruchu w poszczególnych placówkach, które jest dostępne na stronie internetowej marketu.

Carrefour w trosce o bezpieczeństwo klientów

Carrefour od początku nadejścia pandemii stara się dbać o bezpieczeństwo i komfort swoich klientów pod szyldem „Dbaj o siebie, dbaj o innych”. Niedawno sieć poinformowała o wdrożeniu kolejnego pomysłu, dzięki któremu konsumenci będą mogli świadomie zaplanować wizytę w sklepie.

Na stronie internetowej sieci handlowej zostało udostępnione narzędzie Traffic Meter, które pozwala sprawdzać prognozowany ruch we wszystkich sklepach Carrefour. Usługa działa w oparciu o dane zbierane za pośrednictwem platformy Synerise z ponad 900 oddziałów w czasie rzeczywistym – podają wiadomoscihandlowe.

Klikając w odpowiednią ikonę na stronie internetowej klienci mogą z łatwością wyszukać swój sklep i sprawdzić natężenie ruchu.

Rozwinięcie ogólnopolskiej strategii

Narzędzie do monitorowania ruchu w sklepach to kontynuacja „przemyślanych działań, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa oraz wygody klientów” – przyznał Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.

Nowe rozwiązanie wpisuje się w kampanię „Dbaj o siebie, dbaj o innych”, której celem jest promowanie i wspieranie odpowiedzialnego i solidarnego działania na terenie całego kraju.

„Projekt zrealizowany dla Carrefour Polska udowadnia, że posiadając odpowiednio wdrożony ekosystem omnichannel do zbierania i analizowania danych w czasie rzeczywistym, firmy mogą szybko odpowiedzieć na potrzeby klientów” – przyznał Marcin Zduńczyk z Synerise.

Umiejętność opracowania nowych sposobów na wykorzystanie posiadanych informacji jest niezwykle istotna w stale zmieniającej się rzeczywistości, z którą aktualnie mierzymy się w związku z pandemią. Analityk z Synerise zwracają uwagę, że można ten czas spożytkować na poprawę jakości, komfortu i bezpieczeństwa poszczególnych usług.

Tagi:

KoronawirusCarrefour

Maria GlinkaAutor

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych i studentka dziennikarstwa na UW. Pierwsze doświadczenia w branży dziennikarskiej zdobywała w stacji TVN i na portalu Euractiv. Wielbicielka filmów Alejandro Innaritu, reportaży książkowych i filmowych, zwłaszcza na temat polityki oraz społecznych problemów w wymiarze globalnym i lokalnym.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl

Podobne artykuły

Biedronka

Handel

Mandat za wzięcie żywności ze śmietnika Biedronki. Jest wyrok sądu

Czytaj więcej >

Handel

Polska będzie handlować z Katarem nie tylko LNG

Czytaj więcej >
Marek BAZAK/East News

Handel

Nadchodzące święta będą drogie. Prezenty jednak muszą być

Czytaj więcej >

Handel

Niedziele handlowe. W 2023 roku będzie ich jeszcze mniej

Czytaj więcej >

Handel

“Drwal Index”, czyli nowy wskaźnik inflacji dla Polaków

Czytaj więcej >

Handel

PKN Orlen chce produkować napoje energetyczne pod własną marką. Szuka producenta

Czytaj więcej >