Carrefour wprowadza narzędzie do monitorowania ruchu w sklepach
AFP/EAST NEWS
Autor Maria Glinka - 11 Kwietnia 2020

Carrefour wprowadza nowatorski pomysł. Zakupy zrobisz łatwiej i szybciej

Carrefour Polska poszerza kampanię „Dbaj o siebie, dbaj o innych”. Najnowsze rozwiązanie wdrożone przez sieć to narzędzie do monitorowania ruchu w poszczególnych placówkach, które jest dostępne na stronie internetowej marketu.

Carrefour w trosce o bezpieczeństwo klientów

Carrefour od początku nadejścia pandemii stara się dbać o bezpieczeństwo i komfort swoich klientów pod szyldem „Dbaj o siebie, dbaj o innych”. Niedawno sieć poinformowała o wdrożeniu kolejnego pomysłu, dzięki któremu konsumenci będą mogli świadomie zaplanować wizytę w sklepie.

Brak jednego elementu przy domu może cię kosztować 10 tys. złotych. Przepisy nabrały nowego wymiaruBrak jednego elementu przy domu może cię kosztować 10 tys. złotych. Przepisy nabrały nowego wymiaruCzytaj dalej

Na stronie internetowej sieci handlowej zostało udostępnione narzędzie Traffic Meter, które pozwala sprawdzać prognozowany ruch we wszystkich sklepach Carrefour. Usługa działa w oparciu o dane zbierane za pośrednictwem platformy Synerise z ponad 900 oddziałów w czasie rzeczywistym – podają wiadomoscihandlowe.

Klikając w odpowiednią ikonę na stronie internetowej klienci mogą z łatwością wyszukać swój sklep i sprawdzić natężenie ruchu.

DZISIAJ GRZEJE:
1. Watykan zajął nowe stanowisko w sprawie Świąt Wielkanocnych. Wierni mogą być zadziwieni
2. Andrzej Duda przekazał przykrą wiadomość. Nie żyje członek Narodowej Rady Rozwoju

Rozwinięcie ogólnopolskiej strategii

Narzędzie do monitorowania ruchu w sklepach to kontynuacja „przemyślanych działań, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa oraz wygody klientów” – przyznał Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.

Nowe rozwiązanie wpisuje się w kampanię „Dbaj o siebie, dbaj o innych”, której celem jest promowanie i wspieranie odpowiedzialnego i solidarnego działania na terenie całego kraju.

Testy na COVID-19 już niedługo każdy będzie mógł zrobić sobie na życzenie? Pod jednym warunkiemTesty na COVID-19 już niedługo każdy będzie mógł zrobić sobie na życzenie? Pod jednym warunkiemCzytaj dalej

„Projekt zrealizowany dla Carrefour Polska udowadnia, że posiadając odpowiednio wdrożony ekosystem omnichannel do zbierania i analizowania danych w czasie rzeczywistym, firmy mogą szybko odpowiedzieć na potrzeby klientów” – przyznał Marcin Zduńczyk z Synerise.

Umiejętność opracowania nowych sposobów na wykorzystanie posiadanych informacji jest niezwykle istotna w stale zmieniającej się rzeczywistości, z którą aktualnie mierzymy się w związku z pandemią. Analityk z Synerise zwracają uwagę, że można ten czas spożytkować na poprawę jakości, komfortu i bezpieczeństwa poszczególnych usług.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Tłumy ludzi i morze kwiatów na ulicach. Wzruszające wspomnienia z 10 kwietnia 2010
  2. Jest prosty sposób na ograniczenie ryzyka zarażenia bliskich w Wielkanoc. Wiele osób o nim zapomina
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. 1200 zł dla 50 tys. Polek. Po pieniądze wystąpić mogą też mężczyźni
  5. Czekają nas znaczne zmiany w wywozie śmieci. Segregacja nie będzie konieczna dla części Polaków
  6. Bardzo ważne słowa szefa WHO. Chodzi o znoszenie ograniczeń i restrykcji
5 najdroższych ras psów w Polsce. Ich ceny powalają, za te pieniądze można kupić samochód5 najdroższych ras psów w Polsce. Ich ceny powalają, za te pieniądze można kupić samochódCzytaj dalej

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News