Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Carrefour już kusi przed majówką. Od 19 kwietnia czteropak za złotówkę
Maria Glinka
Maria Glinka 17.04.2021 02:00

Carrefour już kusi przed majówką. Od 19 kwietnia czteropak za złotówkę

Flickr/Simon Shek, https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/
Flickr/Simon Shek, https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Carrefour rozpoczyna majówkę tydzień wcześniej. Od poniedziałku klienci mogą skorzystać z wyjątkowej promocji - czteropak piwa będzie kosztował tylko złotówkę. To nie jedyna sieciówka, która postawiła na rabaty alkoholowe.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaką promocję wprowadza Carrefour

  • Jaka inna sieć oferuje alkohol po niższych cenach

  • Jakie ofertę przed weekendem majowym przygotował Lidl

Carrefour kusi nową promocją

Carrefour nieustannie dostosowuje swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów. Na horyzoncie majówka, którą większość z nas z pewnością spędzi w zaciszu domowym. Hotele i restauracje będą bowiem zamknięte aż do 3 maja włącznie.

Carrefour postanowił umilić klientom nadchodzące wolne dni i zorganizował promocję piwną. Tego typu akcje cieszyły się ogromną popularnością w 2020 r. Francuska sieciowka chce powtórzyć ubiegłoroczny sukces.

Akcja rozpoczyna się już w najbliższy poniedziałek 19 kwietnia i potrwa aż do 8 maja. Skorzystają z niej przede wszystkim miłośnicy piwa Okocim. Carrefour oferuje czteropak alkoholu w puszcze tylko za złotówkę.

Każdy, kto chce wziąć udział w promocji sieci Carrefour musi zakupić dwa czteropaki. Radio Zet podaje, że pierwszy z nich będzie sprzedawany po regularnej cenie (11,49 zł). Natomiast drugi zestaw zostanie przeceniony na 1 zł. Za cały komplet trzeba zapłacić 12,49 zł. Jedna puszka będzie kosztowała tylko 1,56 zł.

Nie tylko Carrefour zachęca do piwa

Na piwną promocję zdecydowała się również Stokrotka. Sieciówka będzie rozdawać piwo za darmo tylko przez dwa dni - 24 i 25 kwietnia. Zatem smakosze będą mogli liczyć na prezent tuż przed majówką.

Zasady akcji wskazują, że przy zakupie 10 piw klient płaci za 6 najdroższych, a 4 najtańsze dostaje za darmo. Na jeden rachunek można zakupić maksymalnie 20 piw, co daje prezent w postaci 8 darmowych trunków.

Carrefour ogranicza promocję tylko do piwa Okocim, a Stokrotka oferuje w promocyjnych cenach wszystkie piwa znajdujące się w asortymencie. Klienci będą mogli wybierać spośród napojów tradycyjnych, smakowych, a także bezalkoholowych. Akcja obejmuje zarówno piwa butelkowane, jak i te w puszkach.

Przedmajówkowa oferta w Lidlu

W zeszłym roku piwne promocje przyciągnęły także tłumy klientów do Biedronki i Lidla. Liderzy rynku handlowego na razie nie ogłosili alkoholowych promocji na majówkę, choć można się spodziewać, że pójdą w ślady Stokrotki i Carrefoura.

Lidl zaprezentował na razie fragment majówkowej oferty. W czwartek 15 kwietnia ruszyła akcja „Tanie grillowanie”. W ramach oferty można kupić zarówno mięso, sosy i sery, jak i przybory m.in. papierowe talerzyki, folię aluminiową czy tacki do grillowania.

W kolejny czwartek 22 kwietnia Lidl zaproponuje także akcesoria grillowe w atrakcyjnych cenach. Standardowy grill kulisty z pokrywą będzie kosztował 119 zł. W ofercie znajdą się także grill bezdymny na węgiel drzewny (199 zł), pokrowiec do grilla (29,99 zł) i komin do rozpalania (29,99 zł).

Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na [email protected]