Rok szkolny 2022/2023 zakończy się w piątek 23 czerwca. Uczniowie, którzy otrzymali świadectwo z paskiem, będą mogli na starcie swoich wakacji skorzystać z ciekawej promocji przygotowanej przez łódzki aquapark “Fala”. Jutro odbędzie się w nim Dzień Prymusa, a uczniowie mający świadectwo z paskiem będą mogli wejść na basen praktycznie za bezcen.
Serwis portalspozywczy.pl podaje, że sieć sklepów Biedronka podjęła współpracę z popularną aplikacją Too Good To Go. W ramach kooperacji, w kilkuset sklepach z logo owada, będzie można kupić paczki niespodzianki z przecenionymi produktami o krótkich terminach przydatności do spożycia.
Tanie linie lotnicze zrewolucjonizowały rynek i zmieniły podejście wielu osób do latania, oferując bilety w przystępnej cenie. Idąc krok dalej, Wizz Air wprowadza do Polski innowacyjną usługę Wizz MultiPass.
To będzie prawdziwa rewolucja w handlu. Skończą się fałszywe promocje, nieprawdziwe oceny oraz zastosowanie botów. Nadchodzi bowiem dyrektywa Omnibus.Od 1 stycznia w życie wchodzi dyrektywa Unii Europejskiej nazwana Omnibus. Niesie ona ze sobą rewolucyjne zmiany w kontekście handlu.Chodzi oczywiście o ukrócenie nielegalnych praktyk sprzedawców. Jak podaje portal Money.pl, najczęściej miały one miejsce przez Black Friday, gdy ceny były podnoszone odpowiednio wcześniej, aby “przecena” była i tak wyższa niż wcześniejsza cena. Stąd pochodzi m.in. określenie Fake Friday.
Od maja 2021 roku do października 2022 roku ruch w marketach budowlanych spadł o 26 proc. Z problemem braku klientów zmagają się popularne sieci handlowe takie jak Leroy Merlin, Castorama czy OBI. Eksperci zapowiadają, że powrót do normy może trwać jeszcze kilka miesięcy, a sklepy będą musiały zawalczyć o klienta, np. oferując różne promocje.
Nadchodzą święta. Duże sieci sklepów prześcigają się w ciekawych ofertach oraz promocjach, których celem jest przyciągnięcie do siebie jak największej liczby klientów.
Od czwartku, 03.02 do soboty, 05.02, użytkownicy aplikacji Lidl Plus, będą mogli skorzystać z oferty na piwa w ramach akcji 3+3 gratis. Aktywując kupon w dniach promocji, zapłacimy jedynie za 3 piwa, a kolejne 3 najtańsze spośród 6 wybranych otrzymamy gratis. Kupon można wykorzystać raz w trakcie trwania akcji. Oferta specjalna, która w tym tygodniu będzie dostępna z aplikacją Lidl Plus, będzie dotyczyła piw w butelce, marek takich jak Somersby, Desperados i Lech Free. Jest to więc idealna okazja, by zaopatrzyć się w ulubione pozycje na nadchodzący weekend, bądź uzupełnić domowe zapasy.
Od czwartku, 30.12 do piątku, 31.12, użytkownicy aplikacji Lidl Plus, będą mogli skorzystać z oferty „wszystkie piwa w butelce, 4 + 4 gratis”. Aktywując kupon w dniach promocji, zapłacimy jedynie za 4 piwa, a kolejne 4 najtańsze spośród 8 wybranych otrzymamy gratis! Kupon można wykorzystać raz w trakcie trwania akcji. Specjalną akcją objęty zostanie bardzo szeroki asortyment produktów, tj. wszystkie piwa w butelce, w tym uwielbiane klasyczne piwa od znanych i cenionych producentów, szeroki wybór piw kraftowych, radlerów, piw bezalkoholowych i niskoprocentowych. Ta promocja to idealna okazja do skosztowania czegoś nowego lub uzupełnienia domowych zapasów.
Biedronka wystartowała z nowymi promocjami, za zakup niektórych produktów można otrzymać zwrot w równowartości ich wartości. Z promocji klienci mogą skorzystać 26 listopada.Posiadacze karty Moja Biedronka, będą mogli skorzystać z licznych obniżek cen, a za zakup ekspresu do kawy Delta, klienci dostaną vouchery równe jego wartości. Kupując dowolny ekspres do kawy Delta Q Biedronka wyda bon zakupowy. Przykładowo płacąc za ekspress 299 zł klient otrzyma 3 vouchery o wartości 2x100 zł i 1x 99 zł. Vouchery będzie można wykorzystać do 12 grudnia 2021 r.Biedronka przygotowała także promocje, gdzie jeden produkt otrzymamy gratis. Tak się stanie jeśli kupimy jedno opakowanie pieluch Dada, drugie otrzymamy gratis. Analogiczna sytuacja jest w momencie, kiedy kupujemy produkty marki Air Wick.W promocji na 26 listopada są również specjalne ceny:świeży filet z piersi kurczaka za 8,99 złproszek do prania E za 27,99,herbata czarna Lipton Yellow Label za 9,95Kapsułki do prania Ariel All in 1 PODS za 24,99A wszystkie warzywa i grzyby w puszkach i słoikach są przecenione o połowę ceny.
Fani promocji na piwo w Biedronce będą mieli okazję do radości. 6 listopada wraca jedna z najbardziej popularnych ofert sieci. Wśród oferowanych marek są także piwa bezalkoholowe. Biedronka postanowiła przywrócić jedną z najbardziej popularnych promocji na piwa. Przy zakupie 12 butelek, kolejne 12 klienci otrzymają gratis. Akcja dyskontu obejmuje piwa marki Carlsberg, Corona, Karmi, Heineken, Hopfe, Łomża i Somersby. Piwa można mieszać dowolnie, zatem nie trzeba kupować 24 takich samych butelek trunku. Decydując się na taki wariant, nie zapłacimy za 12 najtańszych produktów. – Wystarczy przyjść w sobotę do sklepu Biedronka, mieć kartę Moja Biedronka, włożyć do koszyka 24 butelki piwa marek biorących udział w akcji (nie zaszkodzi też zrobić większe zakupy, np. owoce i warzywa, które należy spożywać regularnie) i… już. Piwa można mieszać dowolnie spośród wszystkich objętych promocją. 12 najtańszych będzie za darmo – czytamy w komunikacie biura prasowego Biedronki. Promocja będzie dostępna w sklepach Biedronka 6 listopada lub do wyczerpania zapasów.
Lidl ponownie uruchamia kultową promocję. Przy zakupie piwa można otrzymać aż 4 butelki za darmo. Sieciówka szykuje się na tłumy klientów, ponieważ akcja trwa tylko dwa dni.Z tego artykułu dowiesz się:Jaką promocję wprowadził LidlKto może wziąć w niej udziałJakie dodatkowe korzyści mogą przynieść zakupy w niemieckiej sieciówce
Biedronka nieustannie zaskakuje nowymi promocjami. Po akcji skierowanej do amatorów piwa przyszedł czas na gratkę dla miłośników książek. Wystarczy kupić trzy pozycje, aby najtańszą otrzymać za darmo.Z tego artykułu dowiesz się:W jakich dniach Biedronka organizuje akcję darmowych książekJakie pozycje są wyłączone z promocjiCo jeszcze na ten weekend przygotowała sieciówka
Lidl wystartował z majówkową promocją. Przy zakupie odpowiedniej liczby butelek piwa 4 kolejne można dostać za darmo. Do udziału w akcji zachęca bogata oferta, dzięki której majówka może być ucztą nawet dla najbardziej wymagających smakoszy.Z tego artykułu dowiesz się:Jaką promocję przygotował LidlJakie piwa obejmuje ofertaJaka inna sieciówka zachęca do zakupu piwa
Lidl to druga obok Biedronki najpopularniejsza sieciówka w Polsce. Tym bardziej więc ciekawie się robi wśród obowiązujących promocji, gdy jedna sieć ruszy z jakąś akcją, a konkurent zwykle jej na to odpowiada. Tak też dzieje się w tym wypadku. Po promocji na piwo z Biedronki, o którym pisaliśmy wcześniej, informujemy o ofercie Lidla, która dostępna będzie tylko w piątek 30 kwietnia.Z tego artykułu dowiesz się:Jakie piwa Lidl oferuje za darmoCo należy zrobić, by wziąć udział w promocjiCzy promocja ma jakieś ograniczenia
Jest to już druga edycja programu. Poprzednia edycja cieszyła się dużą popularnością wśród klientów.
Black Friday jawi się w mediach jako wielka okazja na zakupy, na których to my wyjdziemy korzystnie, gdyż tego konkretnego dnia większość towarów jest przeceniona. Wydawałoby się, że aż grzechem jest nie skorzystać z takiej sytuacji. Jak jednak ostrzega Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, lepiej się dwa razy zastanowić, kiedy wybierzemy się na zakupy w ten dzień. A szczególnie uważnym być należy już w samym sklepie.UOKiK nie ma wątpliwości, że Black Friday jest niesłusznie reklamowane jako dzień okazji, na które klient powinien zapolować, gdyż sytuacja jest zdecydownie na jego korzyść. Jak podkreśla Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowa UOKiK, wspomniane okazje, które promowane są jako niespotykane i fenomenalne, są w rzeczywistości najeżone haczykami oraz pułapkami. Wskazuje, że najbardziej dotkliwe dla klientów jest, gdy nie wiedzą w zasadzie za ile taniej kupują dany towar. - Z naszego doświadczenia wynika, że tzw. super okazje oznaczają zazwyczaj dla konsumentów wiele haczyków i pułapek, bo to nie konsument łowi okazje, ale raczej wpada w sidła tych co je organizują. Najdotkliwszą uciążliwością dla kupujących są oczywiście błędnie podane ceny, czyli brak jasnej informacji, o ile taniej kupujemy - cytuje rzeczniczkę Wirtualna Polska.