Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Marka z Krakowa podbija hiszpański rynek. Została partnerem jednej z najlepszych piłkarskich lig na świecie
Olgierd Maletka
Olgierd Maletka 12.03.2023 14:39

Marka z Krakowa podbija hiszpański rynek. Została partnerem jednej z najlepszych piłkarskich lig na świecie

Flaga Państwowa RP
Marek BAZAK/East News

Rzadko zdarza się, żeby rodzime firmy odnosiły międzynarodowe sukcesy. Wyjątkiem jest polska marka napojów izotonicznych, która jest dziś rozpoznawalna na całym świecie, informuje money.pl. 

Polska marka stopniowo rosła w siłę

Założyciele marki trafili w niszę i aktualnie sprzedają swoje produkty na sześciu kontynentach, w 55 krajach. W latach 2008-2010 Oshee było najszybciej rosnącym produktem na rynku napojów. 

Świetnym posunięciem, które wpłynęło na popularność produktów Oshee, było podjęcie współpracy z gwiazdami sportu, w tym z Robertem Lewandowskim. Niedawno Oshee zaprezentowało Igę Świątek jako globalną ambasadorkę marki.

Zaskakująca współpraca

Marka Oshee została partnerem hiszpańskiej La Ligi, będącej jedną z najlepszych piłkarskich lig na świecie. Money.pl podaje, że oficjalne ogłoszenie partnerstwa nastąpi w niedzielę, 19 marca, gdy Robert Lewandowskim zagra w składzie FB Barcelony, przeciwko Realowi Madryt. Odbędzie się to podczas El Clasico, czyli jednego z najważniejszych meczów piłkarskich na świecie.

Efektem współpracy będą m.in. nowe napoje izotoniczne marki sygnowane oficjalnym logo La Liga oraz elementami graficznymi La Liga Santander. Na butelkach znajdą się również wizerunki najlepszych piłkarzy ligi hiszpańskiej.

Oshee stawia na dalszy rozwój

La Liga transmitowana jest w ponad 180 krajach. Wcześniejsze współprace z klubami Real Madryt i Borussia Dortmund wskazują na to, że OSHEE z roku na rok coraz bardziej zaznacza swoją obecność w świecie piłki nożnej.

Świat piłki nożnej jest dla nas bardzo ważny. Po wygaśnięciu kontraktu z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w zeszłym roku zależało nam, aby kolejne partnerstwo równie mocno zaznaczyło naszą obecność wśród fanów sportu. Uważamy, że nawiązanie współpracy z ligą, której rozgrywki docierają do ponad 2,5 miliarda osób na świecie to odpowiedni kierunek w dalszym rozwoju marki Oshee” - powiedział Tadeusz Czarniecki z Oshee.

Tagi: firma Kraków