biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Poczta Polska wprowadziła nową usługę. Zyskała ogromną popularność
Zuzanna Kabot
Zuzanna Kabot 03.04.2024 14:12

Poczta Polska wprowadziła nową usługę. Zyskała ogromną popularność

Poczta Polska wprowadziła nową usługę. Zyskała ogromną popularność
Fot. materiały własne

Poczta Polska jakiś czas temu wprowadziła do swojej oferty ciekawą usługę kurierską, z której mogą korzystać apteki internetowe i drogerie. Okazuje się, że zyskała ona ogromną popularność i dzięki niej w ubiegłym roku odnotowano potężny wzrost nadań przesyłek.

Poczta Polska wprowadziła nową usługę

Poczta Polska w 2022 roku wprowadziła nowe innowacyjne rozwiązanie skierowane do aptek internetowych oraz drogerii. Usługa kurierska, o której mowa nosi nazwę Pocztex Thermo Tracking i idealnie sprawdza się w przypadku sprzedaży internetowej kosmetyków, dermokosmetyków, leków bez recepty, a także suplementów diety. Takie rozwiązanie okazało się być strzałem w dziesiątkę i zyskało ogromną popularność wśród drogerii i aptek internetowych. 

Zobacz także: Padła główna wygrana w Lotto. Wiemy gdzie i ile pieniędzy dostanie szczęśliwiec 

Na czym polega nowa usługa Poczty Polskiej?

Jak podaje Andrzej Bodziony, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej, Pocztex Thermo Tracking jest odpowiedzią na na potrzeby rynku drogerii i aptek internetowych, a także ich klientów. Nowa usługa to taki sposób dostawy, który umożliwia monitorowanie temperatury przesyłek podczas ich dostarczania, transportowania, a nawet na etapie przyjęcia. Dlatego właśnie rozwiązanie jest wprost idealne dla produktów, które muszą być przechowywane w określonych warunkach.  

Nowa usługa Poczty Polskiej zyskała ogromną popularność

Na oficjalnej stronie Poczty Polskiej możemy przeczytać, że nowo wprowadzona usługa zrobiła furorę wśród aptek internetowych i drogerii. Jak się okazuje, w ubiegłym roku wartość sprzedaży całego rynku e-commerce aptek była na poziomie około 1,9 mld złotych, co oznacza wzrost o 17 proc. w porównaniu do 2022 roku. Równocześnie aż o prawie 200 procent wzrosła liczba nadań przesyłek Pocztex Thermo Tracking. 

Poczta Polska spełnia oczekiwania i odpowiada na potrzeby Klientów, których specyfika działalności rynkowej wymaga usług szytych na miarę. Do takich podmiotów zaliczają się bez wątpienia apteki i drogerie. To bardzo rozwojowy - przekazał wiceprezes spółki. 

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: