Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Poczta Polska wprowadziła nową usługę. Zyskała ogromną popularność
Zuzanna Kabot
Zuzanna Kabot 03.04.2024 14:12

Poczta Polska wprowadziła nową usługę. Zyskała ogromną popularność

Poczta Polska
Fot. materiały własne

Poczta Polska jakiś czas temu wprowadziła do swojej oferty ciekawą usługę kurierską, z której mogą korzystać apteki internetowe i drogerie. Okazuje się, że zyskała ona ogromną popularność i dzięki niej w ubiegłym roku odnotowano potężny wzrost nadań przesyłek.

Poczta Polska wprowadziła nową usługę

Poczta Polska w 2022 roku wprowadziła nowe innowacyjne rozwiązanie skierowane do aptek internetowych oraz drogerii. Usługa kurierska, o której mowa nosi nazwę Pocztex Thermo Tracking i idealnie sprawdza się w przypadku sprzedaży internetowej kosmetyków, dermokosmetyków, leków bez recepty, a także suplementów diety. Takie rozwiązanie okazało się być strzałem w dziesiątkę i zyskało ogromną popularność wśród drogerii i aptek internetowych. 

Zobacz także: Padła główna wygrana w Lotto. Wiemy gdzie i ile pieniędzy dostanie szczęśliwiec 

Tyle wynosi limit płatności gotówką w 2024 r. Wiadomo, kogo dotyczy

Na czym polega nowa usługa Poczty Polskiej?

Jak podaje Andrzej Bodziony, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej, Pocztex Thermo Tracking jest odpowiedzią na na potrzeby rynku drogerii i aptek internetowych, a także ich klientów. Nowa usługa to taki sposób dostawy, który umożliwia monitorowanie temperatury przesyłek podczas ich dostarczania, transportowania, a nawet na etapie przyjęcia. Dlatego właśnie rozwiązanie jest wprost idealne dla produktów, które muszą być przechowywane w określonych warunkach.  

Nowa usługa Poczty Polskiej zyskała ogromną popularność

Na oficjalnej stronie Poczty Polskiej możemy przeczytać, że nowo wprowadzona usługa zrobiła furorę wśród aptek internetowych i drogerii. Jak się okazuje, w ubiegłym roku wartość sprzedaży całego rynku e-commerce aptek była na poziomie około 1,9 mld złotych, co oznacza wzrost o 17 proc. w porównaniu do 2022 roku. Równocześnie aż o prawie 200 procent wzrosła liczba nadań przesyłek Pocztex Thermo Tracking. 

Poczta Polska spełnia oczekiwania i odpowiada na potrzeby Klientów, których specyfika działalności rynkowej wymaga usług szytych na miarę. Do takich podmiotów zaliczają się bez wątpienia apteki i drogerie. To bardzo rozwojowy - przekazał wiceprezes spółki.