Klientów dużego banku czekają utrudnienia, padła data. Zalecają być przygotowanym

PKO BP informuje klientów o planowanych pracach technicznych, które wpłyną na dostępność cyfrowych usług banku. W określonych godzinach część funkcji online może być niedostępna. Dowiedz się, jak przygotować się na przerwę technologiczną.
Zaplanowane prace techniczne w PKO BP
Cyfrowa infrastruktura PKO BP regularnie przechodzi prace techniczne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i efektywności. Przerwą będą objęte różne kanały, w tym bankowość mobilna, internetowa zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, a także aplikacja PKO Junior. Szczegółowe powody przerwy nie zostały sprecyzowane, poza koniecznością wykonania wymaganych aktualizacji. W trakcie tych godzin niektóre funkcje bankowe mogą być całkowicie niedostępne lub działać wolniej. Bank podkreśla, że działania te służą stabilności systemów.
Zakres niedostępności i powody przerw
PKO BP zapowiada prace techniczne na 22 października 2025 roku w godzinach 00:00–03:00. W tym okresie klienci mogą mieć utrudniony dostęp do bankowości elektronicznej i mobilnej. Prace obejmą aplikację mobilną IKO, serwisy internetowe iPKO i iPKO biznes, a także aplikację PKO Junior. Termin przerwy został wybrany nocą, by ograniczyć wpływ na klientów. Informacje o tych działaniach zostały przedstawione w oficjalnym komunikacie banku. Pojawiły się też specjalne zalecenia dla użytkowników usług.
Zalecenia dla klientów i obsługa płatności
Bank rekomenduje zrealizowanie wszystkich ważnych operacji przed rozpoczęciem planowanej przerwy technicznej. Takie podejście pozwala uniknąć problemów z czasowym dostępem do rachunku. Warto upewnić się, że w okresie prac nie są planowane istotne transakcje. Podczas prac technicznych płatności kartami PKO BP pozostaną dostępne bez zakłóceń. Dostęp do obsługi konta oraz kredytów przez aplikacje i serwisy internetowe będzie w tym czasie ograniczony. Klienci zwracają uwagę na potrzebę wcześniejszego przygotowania się do tych zmian.



































