Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Gigant wchodzi na polski rynek. Nowa sieć zaskoczy Polaków
Paweł Makowiec
Paweł Makowiec 19.01.2024 17:25

Gigant wchodzi na polski rynek. Nowa sieć zaskoczy Polaków

galeria handlowa
Pixabay/Michal Jarmoluk

Na polskim rynku handlowym zapowiada się mocne trzęsienie ziemi. Wejście do Polski zapowiedziała bowiem jedna z zagranicznych sieci sklepów. Nie ma tu jednak mowy o podrzędnym graczu, a o dosłownym gigancie.

Nowa sieć na rynku

Jeszcze w tym roku na polskim rynku handlowym pojawi się zupełnie nowy gracz. Doniesienia serwisu money.pl wskazują, że najbardziej nowego gracza mogą się obawiać m.in. sklepy z asortymentem AGD, sprzętu elektrycznego czy wyposażenia wnętrz. Sieci zajmujące się artykułami do remontów również muszą się przygotować na wiatr zmian.

Tym razem nie ma jednak mowy o “mrzonkach”. Według portalu wiadomoscihandlowe.pl, otwarcie pierwszego sklepu jest już niemal pewne - istnieje już polska spółka-córka, dokonały się również pierwsze zmiany personalne.

Rossmann ma dla klientów same hity. Trzeba się spieszyć

Konkurencja będzie ostra

Sieć sklepów, która chce otworzyć swój pierwszy sklep w Polsce jeszcze w tym roku, to Mr. DIY. Dla wielu Polaków nazwa ta nie mówi kompletnie nic, jednak w Malezji jest to gigantyczna spółka założona w 2005 roku.

Sklepy Mr. DIY można znaleźć w każdym zakątku Malezji. Pod względem sprzedawanego wyposażenia wnętrz na rodzimym rynku, sieć plasuje się na pierwszym miejscu. Nie inaczej jest również w skali regionalnej.

Pierwszy sklep już wkrótce

Czy można się spodziewać, że Mr. DIY zrewolucjonizuje polski rynek? Statystyki sieci wskazują na obsługę 80 mln klientów rocznie, zaś w ofercie sklepów ma się znajdować aż 20 tys. produktów. Czas jednak pokaże, czy wejście Malezyjczyków na polski rynek skończy się tylko na kilku placówkach, czy jednak rozpocznie się walka o sam szczyt statystyk z innymi sieciami handlowymi.

źródło: money.pl