W Lidlu zacznie się już jutro. Same perełki w hitowych cenach, klienci zacierają ręce

Lidl przygotował najnowszą gazetkę promocyjną, która zachęci do wizyty wielu klientów. Oferta rusza od poniedziałku, znalazło się w niej wiele produktów pierwszej potrzeby, w które warto się zaopatrzyć. Kupujący napełnią koszyki po brzegi, to okazja, której lepiej nie przegapić.
Lidl z nową ofertą promocyjną
Wnikliwa lektura gazetek promocyjnych to coś więcej niż tylko prozaiczne szukanie oszczędności; to element kultury konsumenckiej, głęboko zakorzeniony nad Wisłą od czasów transformacji. Jesień to okres, gdy po letnich wydatkach portfele stają się lżejsze, a jednocześnie rosną potrzeby, od szkolnych wyprawek po przygotowania do chłodniejszych miesięcy.
Właśnie wtedy sieci handlowe rozpoczynają prawdziwą bitwę o klienta, a ich gazetki stają się mapą prowadzącą do najbardziej atrakcyjnych cen. To swego rodzaju gra, która pozwala nie tylko realnie zaoszczędzić, ale również racjonalnie zaplanować zakupy na cały tydzień, co minimalizuje ryzyko impulsywnych i nieprzemyślanych decyzji. W obliczu wciąż odczuwalnej inflacji, której roczny wskaźnik dla żywności i napojów bezalkoholowych według danych GUS za wrzesień wyniósł 4,2 proc., umiejętne korzystanie z promocji staje się niezbędną kompetencją.

Dyskonty, takie jak Lidl, doskonale rozumieją psychologię konsumenta. Konstruują swoje oferty w taki sposób, by trafiały w sedno potrzeb, oferując znaczące obniżki na podstawowe produkty spożywcze, chemię gospodarczą czy artykuły dla dzieci, które stanowią lwią część domowych wydatków i których ceny najbardziej wpływają na odczuwalną drożyznę. Takie strategie promocyjne nie są przypadkowe, to efekt precyzyjnych analiz danych zakupowych, sezonowości oraz zachowań klientów. Współczesne gazetki promocyjne coraz częściej przybierają formę cyfrową, a dzięki personalizowanym aplikacjom lojalnościowym pozwalają na tworzenie ofert "szytych na miarę”. Lidl już od jutra wprowadza do oferty atrakcyjne produkty, po które rzucą się klienci.
Gazetka promocyjna Lidla od poniedziałku
Analizując najnowszą ofertę Lidla, trudno nie zauważyć mocnego akcentu położonego na produkty świeże, które często generują największe koszty w cotygodniowym koszyku zakupowym. Sieć proponuje między innymi polskiego kurczaka, podudzia lub uda w dużym opakowaniu XXL, w cenie 6,49 zł za kilogram. Biorąc pod uwagę, że średnie ceny detaliczne dla udek z kurczaka oscylują w granicach 9-10 zł/kg, oszczędność jest znacząca i odczuwalna.
Równie atrakcyjnie prezentuje się oferta na mięso mielone z szynki, gdzie za opakowanie 800-gramowe zapłacimy 8,99 zł, co daje ok. 11,24 zł/kg i jest konkurencyjną ceną na rynku. W promocji znalazł się także popularny wśród Polaków norweski łosoś, którego cena za kilogram fileta ze skórą, wynosząca 54,90 zł, stanowi wyraźną okazję. Nabiał to kolejny filar oszczędności w tej gazetce. Przy zakupie sześciu kartonów mleka Pilos 3,2% cena za sztukę spada do zaledwie 1,69 zł, co zachęca do robienia zapasów.

Prawdziwą gratką dla łowców okazji jest jednak jednodniowa promocja, dostępna wyłącznie w poniedziałek, na masło Łaciate w formule 2+1 gratis. W kontekście średnich cen masła, które w ostatnich miesiącach regularnie przekraczały 7-8 zł za kostkę, możliwość obniżenia jednostkowego kosztu do poniżej 5 zł jest niezwykle kusząca i z pewnością przyciągnie do sklepów tłumy. Ofertę uzupełniają ser Gouda w 500-gramowym kawałku za 9,49 zł, jaja ściółkowe tańsze o 25 proc. przy zakupie dwóch opakowań oraz parówki Pikok Pure XXL w cenie 6,79 zł za 500 gramów. Gazetka jest jednak znacznie obszerniejsza, a Polacy muszą się o tym dowiedzieć. Pojawia się okazja na zrobienie porządnych zapasów.
Zobacz: Tylko dzisiaj w Biedronce. Klienci oszaleją, same hity na promocji, ale trzeba się spieszyć


Już od jutra klienci ruszą do Lidla
Strategia inteligentnych zakupów to nie tylko polowanie na okazje dotyczące produktów o krótkim terminie przydatności, ale również budowanie domowej spiżarni w oparciu o promocje. Ofertę Lidla idealnie uzupełniają produkty, które warto kupić na zapas. Olej rzepakowy Kujawski w butelce o pojemności 3 litrów kosztuje 17,97 zł, co daje cenę poniżej 6 zł za litr, to propozycja warta rozważenia w kontekście wciąż niestabilnych cen tłuszczów.
Obok niego znajdziemy sok pomarańczowy Solevita za 3,50 zł za butelkę. Sieć nie zapomina także o świeżych warzywach i owocach, ogórek zielony długi dostępny jest za 1,99 zł za sztukę, co stanowi 50-procentową obniżkę. Sezonowo przeceniono również polskie dynie ozdobne, których cena spadła do 5,99 zł za kilogram.

Poza żywnością, dyskont przygotował mocne oferty na chemię gospodarczą i artykuły higieniczne, których zakup po regularnych cenach potrafi mocno nadszarpnąć budżet. Duże opakowanie kapsułek do zmywarki marki Finish (w zależności od wariantu 90 lub 115 sztuk) wyceniono na 89,99 zł, co obniża koszt jednego cyklu mycia do ok. 78 groszy. Dwuwarstwowy ręcznik papierowy, tańszy o 37 proc., kosztuje zaledwie 3 zł za rolkę. Rodzice małych dzieci z pewnością docenią promocję 1+1 gratis na wszystkie pieluchomajtki Pantsy Lupilu Premium, to jedna z tych ofert, które pozwalają zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych podczas jednych zakupów.
Na osłodę Lidl proponuje wszystkie praliny z rabatem 70 proc. na drugi, tańszy produkt. To okazja na tańsze nabycie prezentów na zbliżający się Dzień Edukacji Narodowej. Tak skonstruowana, zdywersyfikowana oferta pokazuje, że sieć kompleksowo podchodzi do potrzeb swoich klientów, umożliwiając realne i mądre oszczędności na szerokim wachlarzu produktów niezbędnych w każdym domu.





































