biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Handel > Już dzisiaj zaczęło się w Lidlu. Prawdziwe szaleństwo, a klienci w siódmym niebie. "5+5" to początek
Julia Bogucka
Julia Bogucka 06.10.2025 19:56

Już dzisiaj zaczęło się w Lidlu. Prawdziwe szaleństwo, a klienci w siódmym niebie. "5+5" to początek

Dyskont Lidl sklep
Fot. ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

W Lidlu już pojawiła się najnowsza oferta promocyjna, która obejmuje szeroką gamę produktów. Mowa zarówno o żywności, jak i tekstyliach i narzędziach. Każdy znajdzie coś dla siebie, a Polacy ustawiają się w kolejkach, aby uzupełnić zapasy. Lepiej się pospieszyć, nowa gazetka już obowiązuje, a artykuły szybko znikną z półek.

Lidl przygotowuje się na jesień

Nadejście jesieni to tradycyjnie okres, w którym myślimy o zapełnieniu domowej spiżarni i lodówki. Jest to podyktowane nie tylko chęcią uniknięcia wychodzenia na zakupy podczas niepogody, ale również zmianą kulinarnych nawyków.

Letnie, lekkie sałatki ustępują miejsca sycącym zupom, gulaszom i domowym wypiekom. Krótsze dni i niższe temperatury sprawiają, że więcej czasu spędzamy w domach, a co za tym idzie, częściej gotujemy i sięgamy po przekąski. To również idealny moment na drobne remonty, generalne porządki czy po prostu zadbanie o przytulną atmosferę we własnych czterech kątach. Sieci handlowe, z Lidlem na czele, doskonale rozumieją te sezonowe zmiany w zachowaniach konsumentów.

sklep lidl parking.jpg
Fot. ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

W najnowszych gazetkach promocyjnych widać wyraźny zwrot w kierunku produktów, które pomogą przetrwać jesienną słotę w komforcie i z pełnym brzuchem. W obliczu wciąż odczuwalnej inflacji, konsumenci stają się coraz bardziej świadomi cen i aktywnie poszukują okazji, co czyni strategię promocyjną kluczowym elementem walki o klienta. Lidl w swojej najnowszej ofercie zdaje się mówić, aby przygotować się na jesień kompleksowo, nie opróżniając przy tym portfela.

Oferta jest na tyle zróżnicowana, że obejmuje zarówno podstawowe artykuły spożywcze w wielopakach, jak i tekstylia domowe do stworzenia przytulnego klimatu czy nawet specjalistyczne narzędzia do jesiennych prac w domu i ogrodzie. Czy to sygnał, że czeka nas prawdziwa bitwa cenowa na rynku detalicznym w nadchodzących tygodniach? Wiele na to wskazuje. Klienci mają w czym wybierać, planując swoje jesienne zakupy, a dyskonty prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie ich do swoich sklepów.

Lidl z nową ofertą promocyjną

Analizując najnowszą ofertę Lidla, można odnieść wrażenie, że sieć postawiła sobie za cel zapełnienie koszyków zakupowych Polaków po brzegi, oferując znaczne rabaty na kluczowe produkty, które stanowią podstawę wielu domowych spiżarni.

Szczególną uwagę przyciągają promocje typu "kup więcej, zapłać mniej”, które idealnie wpisują się w trend robienia zapasów. Przykładem jest masło Łaciate w ofercie 2+1 gratis, co w praktyce obniża cenę jednostkową o jedną trzecią i stanowi realną ulgę dla budżetu domowego, biorąc pod uwagę wciąż wysokie ceny tego produktu. Podobny mechanizm zastosowano w przypadku oleju rzepakowego Wyśmienity i mięsa mielonego z łopatki wieprzowej, które można nabyć w promocji 1+1 gratis. To doskonała okazja do uzupełnienia zapasów mrożonek na obiady na kilka tygodni.

lidl cukier jajka mleko.jpg
Fot. lidl.pl

Na liście okazji znalazł się również polski cukier biały, dostępny w spektakularnej ofercie 5+5 gratis, co daje niezwykle atrakcyjną cenę 2,89 zł za kilogram, to oferta, która z pewnością przyciągnie miłośników domowych przetworów i wypieków. Sieć nie zapomniała także o nabiale i napojach, mleko UHT 3,2% Mlekovita kosztuje zaledwie 1,34 zł przy zakupie sześciopaku, co jest ceną rzadko spotykaną na rynku. Ser gouda w kawałku, dostępny w cenie 14,99 zł za kilogram, to kolejna propozycja dla oszczędnych.

W ofercie znalazły się również absolutnie podstawowe produkty, jak mąka pszenna tortowa za symboliczną złotówkę za kilogram, świeże jaja z 25-procentowym rabatem przy zakupie dwóch opakowań czy makaron spaghetti po 2,50 zł. Uzupełnieniem oferty spożywczej są świeże borówki amerykańskie w cenie 16,99 zł za 400-gramowe opakowanie oraz woda mineralna Cisowianka za 9,54 zł przy zakupie całej zgrzewki. Nawet tak prozaiczny produkt jak chleb tostowy pszenny za 2 zł wpisuje się w strategię taniego zaopatrywania domu.

To nie wszystko, bo w Lidlu znalazło się miejsce na produkty z zupełnie innych kategorii.

Zobacz: Chińczycy chcą kupić niemieckiego giganta. Tę transakcję mogą odczuć polscy operatorzy

Promocje w Lidlu na każdą kieszeń

Lidl udowadnia, że jesienne przygotowania to nie tylko kwestia kulinariów, ale także komfortu, higieny i domowego majsterkowania. Sieć przygotowała szeroką i przemyślaną ofertę artykułów przemysłowych i tekstyliów, które idealnie wpisują się w potrzeby tego okresu, pozwalając na kompleksowe zakupy w jednym miejscu.

W dziale chemii gospodarczej wyróżnia się promocja na popularne produkty do prania marki Persil (proszek, żel lub kapsułki), dostępne w dużej, ekonomicznej paczce za 39,99 zł. Rodzice małych dzieci z pewnością zwrócą uwagę na pieluszki Lupilu Skin Care w niezwykle korzystnej ofercie 1+1 gratis, co pozwala na znaczne oszczędności w tej stałej kategorii wydatków. Sieć kusi także rabatami na kosmetyki do pielęgnacji włosów Elseve, gdzie drugi, tańszy produkt można kupić o połowę taniej, co zachęca do uzupełnienia łazienkowych zapasów.

Jesień to także czas na odświeżenie domowego zacisza i zadbanie o ciepłą atmosferę. Lidl proponuje pościel i prześcieradła z nowej, jesiennej kolekcji z 50-procentowym rabatem na drugi, tańszy produkt. W ofercie znalazły się również solidne, emaliowane garnki żeliwne (3l za 99 zł i 4,15l za 129 zł), idealne do przygotowywania jesiennych potraw jednogarnkowych. Ciekawą propozycją jest koc obciążeniowy za 79,99 zł oraz poduszka za 49,99 zł, które mogą pomóc w relaksie podczas długich wieczorów.

lidl parkside.jpg
Fot. lidl.pl

Miłośnicy majsterkowania również znajdą coś dla siebie. W ofercie pojawiły się elektronarzędzia w bardzo konkurencyjnych cenach: akumulatorowa wiertarkowkrętarka za 129 zł, wyrzynarka za 109 zł, szlifierka podwójna z giętkim wałem za 99 zł, a nawet akumulatorowa piła tarczowa do cięcia metalu za 329 zł. Ta różnorodność pokazuje, jak dyskonty ewoluowały, stając się realną konkurencją dla sklepów specjalistycznych i oferując klientom wygodę kompleksowych zakupów.

BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: