biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Handel > W tym przypadku trzeba wyrobić nową Kartę Moja Biedronka. Wszyscy klienci powinni to wiedzieć
Sebastian Mikiel
Sebastian Mikiel 06.10.2025 14:32

W tym przypadku trzeba wyrobić nową Kartę Moja Biedronka. Wszyscy klienci powinni to wiedzieć

Biedronka, Moja Biedronka
Fot. Zofia i Marek Bazak/East News

Posiadacze Karty Moja Biedronka mogą liczyć na rozmaite zniżki, dzięki którym sporo oszczędzają podczas codziennych zakupów. Klienci popularnej sieci powinni wiedzieć, że w jednym przypadku będą musieli wyrobić kartę od nowa. W tej sytuacji nie będą mieli innego wyjścia. O co dokładnie chodzi? Przedstawiamy szczegóły.

Karta Moja Biedronka – symbol codziennych oszczędności

Program lojalnościowy największej sieci dyskontów w Polsce stał się elementem zakupowej rutyny milionów osób. Karta Moja Biedronka przez lata pozwalała cieszyć się zniżkami, specjalnymi promocjami czy dostępem do spersonalizowanych ofert. Jej użytkowanie wydawało się proste – wystarczyło zeskanować kod przy kasie i od razu naliczane były rabaty.

Co jednak dzieje się w sytuacji, gdy karta zostaje zgubiona, zniszczona lub po prostu przestaje działać? To pytanie, które od pewnego czasu zadaje sobie coraz większa grupa klientów. Niby prozaiczny problem, a jednak wywołuje spore emocje.

biedronka 1.jpg
fot. Goniec.pl

Aplikacja kontra plastik – czy to naprawdę ten sam produkt?

Dla wielu klientów rozwiązaniem wydaje się aplikacja Biedronki, w której dostępny jest wirtualny kod kreskowy. Jednak, jak podkreśla sama sieć, aplikacja jest jedynie dodatkiem, a nie pełnoprawnym zamiennikiem fizycznej karty.

Program w wersji mobilnej daje dostęp do dodatkowych funkcji – m.in. shakeomatu, czyli narzędzia umożliwiającego wylosowanie dwóch indywidualnych promocji każdego dnia. Nie zmienia to jednak faktu, że karta Moja Biedronka pozostaje podstawą programu lojalnościowego.

W praktyce oznacza to, że posiadanie samej aplikacji nie zawsze wystarczy. W niektórych przypadkach klient musi wrócić do punktu wyjścia i ponownie przejść proces zakładania karty. Co więcej, pojawia się tu dodatkowa trudność – formalności wymagają podania danych kontaktowych, a nie każdemu odpowiada konieczność tworzenia nowego adresu e-mail tylko po to, by ponownie korzystać z rabatów.

Dlaczego klienci muszą wyrabiać kartę od nowa?

I tu dochodzimy do najważniejszego punktu. Biedronka nie wydaje duplikatów kart Moja Biedronka. Oznacza to, że w przypadku zgubienia lub zniszczenia dotychczasowego egzemplarza, klient nie ma wyboru – musi założyć nowe konto.

Sieć wyjaśnia, że proces jest prosty, ale wymaga ponownego uzupełnienia danych. Imię i nazwisko oraz numer telefonu mogą być takie same, jednak adres e-mail musi być inny niż ten, który był powiązany z poprzednią kartą. To właśnie ta kwestia sprawia klientom najwięcej kłopotu, zwłaszcza jeśli na co dzień korzystają z jednego adresu pocztowego.

biedronka 2.jpg
Fot. Materiały własne

Dodatkowym problemem jest fakt, że jeśli karta trafi w niepowołane ręce, znalazca może wykorzystać zgromadzone na niej zniżki. Dlatego – jak podaje sama Biedronka – w przypadku utraty należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub oddać kartę kierownikowi najbliższego sklepu.

W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: [email protected] oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka – wyjaśnia sieć w odpowiedzi udzielonej redakcji portalu Interia Biznes.

Podsumowując: zgubienie karty nie oznacza chwilowej przerwy w korzystaniu z promocji, ale konieczność wyrobienia jej od nowa, wraz z nowym kontem i nowym adresem e-mail. To rozwiązanie, które dla wielu klientów może być zaskakujące i niewygodne, ale – jak podkreśla sieć – obecnie nie ma innej drogi.

BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: