Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Finanse > Ważne zmiany w PKO BP. Wszyscy klienci dostali komunikat
Zuzanna Kłosek
Zuzanna Kłosek 18.01.2024 15:51

Ważne zmiany w PKO BP. Wszyscy klienci dostali komunikat

PKO Bank Polski logo
East News/Marek Bazak

Klienci PKO Banku Polskiego dostali ważny komunikat. Od 1 lutego nadchodzą zmiany w regulaminie świadczenia usług identyfikacji. Sprawdzamy szczegóły.

Zmiana regulaminu w PKO BP

Jak poinformował bank PKO BP, 1 lutego 2024 roku w życie wejdą zmiany w regulaminie. Chodzi przede wszystkim o usługi dotyczące identyfikacji klienta. Zmiany wynikają zarówno z przyczyn wewnętrznych, takich jak udoskonalenie funkcjonowania banku, ale również z konieczności dostosowania się do przepisów. Czego mogą się spodziewać klienci banku? Dzisiejszy komunikat przekazał kilka konkretnych informacji.

Niewiele osób wie o istnieniu tej ulgi podatkowej. Można zaoszczędzić nawet ponad 1500 zł

Weryfikacja e-Tożsamości i nie tylko

Bank PKO BP zapowiada szereg zmian. Jedną z nich jest możliwość skontaktowania się z klientem w celu potwierdzenia, że to on korzysta z e-Tożsamości. Ma to oczywiście wzmocnić bezpieczeństwo danych i funduszy. 

Zmiany dotyczą również reklamacji i wypowiedzenia umowy. Jak poinformował bank, ”umowa może zostać wypowiedziana w sytuacjach opisanych w przepisach dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu”.

Reklamację natomiast klienci mogą składać na adres do doręczeń elektronicznych, który powstał w ostatnim czasie. Dzięki temu cały proces odnośnie reklamacji zostanie usprawniony.
 

Kontakt z klientem PKO BP

PKO poinformował również, że do klientów informacje o wszelkich zmianach regulaminu będą docierać online. Bank może się zatem skontaktować z nami w tej sprawie za pomocą maila, aplikacji mobilnej lub poprzez serwis internetowy. Dzięki temu klienci dowiedzą się o zmianach jak najszybciej.