Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Finanse > PKO BP wystosował ważny komunikat. Lepiej go nie przeoczyć, chodzi o dostęp do konta
Olgierd Maletka
Olgierd Maletka 11.08.2023 19:37

PKO BP wystosował ważny komunikat. Lepiej go nie przeoczyć, chodzi o dostęp do konta

Kobieta przy komputerze i logo banku
ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

PKO BP ostrzega swoich klientów przed utratą dostępu do własnych kont. Bank informuje, że wielu z nich może wkrótce mieć zablokowany dostęp do aplikacji IKO i iPKO.

Komunikat i ostrzeżenie

PKO Bank Polski poinformował, że część jego klientów może mieć zablokowany dostęp do aplikacji IKO i serwisu iPKO. Problem dotyczy osób, których dane z dokumentów tożsamości nie są zgodne z tymi, które są podane w systemach banku. Chodzi m.in. o nieważne dowody osobiste.

Spore utrudnienia dla klientów banków. Problemy z płatnościami kartami i nie tylko

Termin 30 dni

Bank PKO BP wydał komunikat, w którym ostrzega, że jeśli dokument tożsamości klienta, który jest podany w banku, stracił ważność, to po 30 dniach ze względów bezpieczeństwa zostanie częściowo zablokowany dostęp do aplikacji IKO i serwisu iPKO. 

„To oznacza, że klienci nie będą mogli zlecać przelewów czy sprawdzać historii transakcji. Niemożność składania wniosków oraz zawierania umów online, takich jak lokaty, ubezpieczenia czy pożyczki.” - czytamy.

Wycinka drzewa z lasu i podwórka. Samowolka może sporo kosztować, ekspert tłumaczy zawiłości przepisów.

Jak zaktualizować dokument?

PKO BP tłumaczy, co należy zrobić, by dalej korzystać ze wszystkich usług dostępnych w ramach bankowego konta. Zaktualizować dokument można online za pomocą aplikacji IKO bądź w serwisie iPKO. Te dane można również zmienić przez telefon lub w oddziale banku.

Tagi: PKO BP