Niemiecka sieć rozpycha się w Polsce. Otwiera nowy sklep, klienci znowu wyjdą z pełnymi koszykami

Na polskim rynku coraz odważniej gości niemiecka sieć dyskontów oferujących szeroki asortyment produktów codziennego użytku, od odzieży po artykuły gospodarstwa domowego. Już wkrótce, bo w październiku, nastąpi otwarcie kolejnej placówki.
Park handlowy w Tychach rośnie w siłę
Gemini Park Tychy staje się jednym z najważniejszych graczy handlowych w regionie województwa śląskiego. Obecność stale przybywających zarówno polskich, jak i międzynarodowych marek na miejscu sprawia, że centrum wybiera coraz więcej zainteresowanych klientów.
Jest to największe centrum handlowe w Tychach i jedno z najnowocześniejszych na Śląsku. Na powierzchni 43,6 tys. mkw. mieści się ponad 135 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Wśród najemców można znaleźć najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki, w tym przede wszystkim marki segmentu modowego i produktów codziennego użytku, m.in.: H&M, TK Maxx, HalfPrice, New Yorker, Medicine, Diverse, Big Star, Silesia Jeans, Vistula, Lee/Wrangler, Wólczanka, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Apart, W. Kruk, By Dziubeka, Swiss, Yes, Douglas, Rossmann, Hebe, Homla, Jysk, Bel-Pol, Pepco, Action, TEDi, Empik, Fabryka Formy, RTV Euro AGD i Media Expert.
Do tego grona dołącza kolejny, tym razem niemiecki, który szturmem podbija polski rynek. Już wkrótce nastąpi otwarcie kolejnej placówki.
Nowa marka zasili największy park handlowy w Tychach
Klienci już wkrótce będą mogli skierować swoje kroki do nowego, niemieckiego dyskontu pod nazwą Woolworth. Dzięki różnorodnej ofercie – obejmującej nawet 12 tys. artykułów, nowy sklep ma szansę trafić do szerokiego grona klientów.
Włączenie Woolworth do grona najemców Gemini Park Tychy to kolejny krok w kierunku budowania kompleksowej oferty centrum. Nasza strategia zakłada wzmacnianie tenant-mixu poprzez marki reprezentujące różne kategorie, dzięki czemu możemy trafnie odpowiadać na zróżnicowane potrzeby zakupowe mieszkańców regionu – mówi Justyna Kozioł, Senior Leasing Manager w Gemini Holding.

Woolworth to niemiecka sieć dyskontów i domów towarowych. Marka obecna jest na polskim rynku od 2023 roku i od tego czasu prężnie rozwija działalność, planując otwarcie kolejnych 40 sklepów w latach 2025–2026.
Nasze hasło „Home of Discount” to obietnica. (…) Nawet w czasach globalnej inflacji oferujemy naszym klientom atrakcyjny stosunek jakości do ceny, a nasze produkty przekonują swoją przydatnością – mówi Szymon Dąbrowski, Managing Director Woolworth Polska.
Jakie produkty klienci znajdą w Woolworth? Okazuje się, że wybór dostępnych działów będzie znacząco poszerzony.
Asortyment niemieckich dyskontów jest szeroki
W asortymencie Woolworth znajdziemy przede wszystkim odzież dla całej rodziny, artykuły gospodarstwa domowego, dekoracje, urządzenia elektryczne, obuwie i galanterię skórzaną, tekstylia domowe, artykuły papiernicze, zabawki, artykuły drogeryjne, kosmetyki, pasmanterię, przekąski i napoje oraz produkty sezonowe.

Obecna na polskim rynku od 2023 r. sieć Woolworth planuje dalszy rozwój. W latach 2025-2026 zamierza otworzyć 40 nowych placówek, natomiast już w perspektywie kolejnych dziesięciu lat chce posiadać 400 sklepów. Łącznie asortyment w dyskontach obejmuje około 8-12 tys. produktów. Marka znana jest przede wszystkim z przystępnych cen.



































