Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Nagrania gigantycznych kolejek obiegają sieć. Stoją kilka godzin tylko po to
Irmina Jach
Irmina Jach 29.11.2023 20:16

Nagrania gigantycznych kolejek obiegają sieć. Stoją kilka godzin tylko po to

kolejka Victoria's Secret
TikTok @wiktoriazamecka TikTok @graundon

W środę 29 listopada w godzinach przedpołudniowych media społecznościowe obiegły liczne nagrania, na których można zobaczyć ludzi tłoczących się przed wejściami do sklepów popularnej marki. Niektórzy klienci czekali na zrobienie zakupów ponad dwie godziny. Co było powodem tak dużego zamieszania?

Victoria's Secret. Mgiełki za 39 zł

Zainteresowanie wzbudziła oferta sklepów z bielizną, odzieżą damską i kosmetykami Victoria's Secret. Raz w roku, na przełomie listopada i grudnia, w butikach firmowych można kupić pachnące mgiełki do ciała w atrakcyjnych cenach. Kilka lat temu kosztowały 29 zł. Obecnie są wyceniane na 39 zł. Podwyżka nie odstraszyła jednak wiernych fanów marki.

Wspomniane kosmetyki w regularnej cenie kosztują 110 zł. Nic dziwnego, że wielu klientów postanowiło skorzystać z okazji. Oglądając nagrania publikowane na TikToku nie można nie zauważyć, że w kolejkach stanęli przede wszystkim bardzo młodzi ludzie.

Dramatyczne wieści o polskich seniorach. "Niska emerytura zmusza do racjonowania chleba"

Nawet 2 godziny w kolejce do Victoria's Secret

Internauci donoszą, że już o godz. 11 stali w kolejkach do sklepów marki Victoria's Secret przez ponad dwie godziny. Z komentarzy wynika, że obecnie sytuacja nieco się uspokoiła, ale wybór mgiełek jest już niewielki. Wspomniane kolejki zostały zarejestrowane w dwóch warszawskich galeriach handlowych - w Złotych Tarasach i Arkadii.

@aaquariusprincess Dla tych co walczyli - udało Wam się kupić? 😅 #victoriassecret #mgiełkivs #złotetarasy ♬ i'm Peppa Pig - funny

Okazyjne ceny w Victoria's Secret

To nie pierwszy raz, kiedy Victoria’s Secret ogłosiło okazje, które ściągnęły do sklepów tłumy. W środę 29 listopada klienci - jak piszą w mediach społecznościowych - mieli mieć problem ze zrobieniem zakupów online. Nic więc dziwnego, że zdecydowali się na wielogodzinne stanie w kolejkach, by zdobyć poszukiwany produkt.