Wyszukaj w serwisie
BiznesINFO.pl > Handel > Biedronka szykuje ogromny przełom, wszyscy na to czekali. Klienci będą wniebowzięci
Paweł Makowiec
Paweł Makowiec 26.11.2023 20:19

Biedronka szykuje ogromny przełom, wszyscy na to czekali. Klienci będą wniebowzięci

Wejście do sklepu Biedronka
BiznesINFO

Biedronka szykuje rewolucję. Licząca przeszło 3,5 tysiąca sklepów sieć handlowa rusza z nowinką, której w placówkach do tej pory nie można było spotkać. Mowa jest wręcz o “przełomie”. Nie można wykluczyć, że klienci będą z takiego rozwiązania bardzo zadowoleni. 

Biedronka planuje wielkie zmiany

Trzy lata temu Biedronka mocno straciła w oczach klientów - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na sieć karę związaną z różnicami cen między tym co podane było na półkach, oraz tym co widniało na kasie przy płaceniu. Dyskusje na ten temat rozpoczynane przez niezadowolonych klientów potrafiły trwać bardzo długo.

Wygląda jednak na to, że i w Biedronce powieje “wiatr przyszłości”. Jak zresztą podaje serwis fakt.pl za przedstawicielami sieci, zmiany, jakie mają się pojawić w sklepach, są określane mianem “przełomowych”.

Inna cena w sklepie przy kasie, inna na półce. Co robić? Przepisy mówią jasno

Biedronka zdecydowała. Koniec z wątpliwościami

Absolutną nowość w sklepach sieci Biedronka przedstawiono równocześnie z otwarciem placówki w Skórzewie pod Poznaniem. Klienci chodzący wśród półek nie znajdą tam już tradycyjnych kartek z cenami - zostały one bowiem zastąpione przez elektroniczne cenówki.

Sklep w Skórzewie jest pierwszą placówką sieci, w której ceny nie są już przedstawiane na kartkach. Według wypowiedzi przedstawicieli Biedronki cytowanych przez fakt.pl, przejście na elektroniczne cenówki jest znakiem traktowania komfortu i wygody klientów w sposób priorytetowy.

Biedronka podjęła decyzję. Natychmiastowe zmiany

Elektroniczne cenówki mają zapewnić klientom 100 proc. pewności, że podana cena za dany produkt jest tą aktualną. Jeżeli w systemie cena produktu na półce zostanie zmieniona, to po chwili cenówka zaktualizuje się sama dzięki połączeniu z system sklepu.

Biedronka nie jest jednak pierwszą siecią w Polsce, w której pojawiły się cyfrowe cenówki. Znacznie wcześniej na tę właśnie metodę prezentowania cen w swoich placówkach handlowych zdecydował się niemiecki Lidl.

źródło: fakt.pl