Ukraińska marka rusza na podbój Polski. Pierwszy butik otwarty, mają mocnego asa w rękawie

Podczas gdy polskie firmy dynamicznie rozszerzają działalność w Europie Środkowo-Wschodniej i krajach bałtyckich, na rodzimym rynku coraz mocniej zaznaczają swoją obecność zagraniczne marki. Do grona nowych graczy dołączyła ukraińska sieć odzieżowa, która dotychczas oferowała swoje produkty wyłącznie online. Teraz polscy klienci mogą je kupić również w pierwszym sklepie stacjonarnym. Wiadomo już, gdzie powstał debiutancki butik i co wyróżnia go na tle konkurencji.
Zagraniczne sieci na polskim rynku
Polski rynek staje się coraz bardziej atrakcyjny dla zagranicznych inwestorów. Coraz więcej firm z innych krajów decyduje się rozpocząć działalność właśnie nad Wisłą, co przekłada się na większą różnorodność oferty dla konsumentów. Jednym z przykładów jest niemiecka sieć dyskontów Woolworth, która już jakiś czas temu otworzyła swoje sklepy w Polsce.
Asortyment marki jest naprawdę szeroki - w jej sklepach znajdziemy przede wszystkim odzież dla całej rodziny, artykuły gospodarstwa domowego, dekoracje, urządzenia elektryczne, obuwie i galanterię skórzaną, tekstylia domowe, artykuły papiernicze, zabawki, artykuły drogeryjne, kosmetyki, pasmanterię, przekąski i napoje oraz produkty sezonowe. Sieć niedawno otworzyła nowy sklep w centrum handlowym Gemini Park Tychy i planuje dalszą ekspansję.

Równocześnie na polskim rynku pojawiają się także marki zza wschodniej granicy. Jednym z nich jest ukraińska sieć odzieżowa, która postanowiła rozszerzyć swoją obecność o sklep stacjonarny poza granicami Ukrainy.
Kolejna ukraińska sieć podbija polski rynek
Niedawno portal wiadomoscihandlowe.pl informował, że ukraińska sieć księgarni Harna Knyharnia już 1 października otworzy swój kolejny sklep stacjonarny. Do tej pory funkcjonował punkt w okolicach poznańskiego Starego Browaru, a kolejny powstanie w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Sieć sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego.
W asortymencie księgarni można znaleźć przede wszystkim ukraińską literaturę, w tym bestsellery i nowości literatury klasycznej, fantasy, beletrystykę czy ukraińskie podręczniki szkolne. Sieć oferuje książki autorów niemieckich, angielskich czy włoskich, ale także inne produkty, takie jak zabawki, gry czy pamiątki.
Teraz na polskim rynku pojawił się kolejny gracz z Ukrainy. Marka odzieżowa One by One zaledwie kilka dni temu otworzyła swój pierwszy stacjonarny sklep w jednym z największych polskich miast, które gwarantuje dostęp do szerokiego grona klientów.
ZOBACZ TAKŻE: Żabka ma konkurencję. Ukraińska sieć sklepów rusza na podbój Polski, poszukiwani pracownicy
Pierwszy sklep stacjonarny ukraińskiej sieci już otwarty
Lidia Smetana, założycielka firmy One by One już w lipcu ubiegłego roku zapowiadała ekspansję w Polsce. One by One to marka odzieżowa, która w ciągu 9 lat prężnie się rozwijała i aktualnie ma już 21 sklepów stacjonarnych w 14 miastach Ukrainy. Firma zatrudnia obecnie około 300 pracowników i generuje przychody na poziomie kilkudziesięciu milionów złotych.
Marka ma własną, nietypową strategię produktową, która wyróżnia ją na tle innych firm w tej samej branży. Ukraińska sieć odzieżowa nie oferuje klientom kolekcji sezonowych, tak jak zwykle robi to konkurencja. One by One co tydzień tworzy nowe projekty, które są dostępne w niewielkich ilościach, co nadaje im unikalnego charakteru i podkreśla wyjątkowość produktów.
Ubrania One by One to idealna podstawa, która łączy się ze swobodną klasyką, kobiecymi sylwetkami i jaskrawymi akcentami, wszystko miksuje się ze sobą i tworzy gotowe stylizacje, abyś nie traciła czasu na myślenie o tym, w co się dzisiaj ubrać i jak łączyć stroje - przekonuje sieć na swojej stronie internetowej.
Produkty marki One by One już od dłuższego czasu można kupić za pośrednictwem strony internetowej. W sobotę 20 września sieć otworzyła swój pierwszy stacjonarny punkt w poznańskiej galerii Posnania, rozpoczynając zapowiadaną ekspansję na polskim rynku.



































