Biedronka przygotowała specjalne okazje na Wszystkich Świętych. Nowa gazetka Biedronki pełna jest zniczy i kwiatów. To doskonały moment, żeby niewielkim kosztem przygotować się do wizyt na cmentarzach. Na straganach ustawionych w okolicach nekropolii będzie zdecydowanie drożej. Co oferuje klientom Biedronka? Przede wszystkim znicze za darmo.
Dzień Wszystkich Świętych zbliża się wielkimi krokami. W kościele katolickim jest to szczególny czas zadumy nad ziemską wędrówką, czas wspomnień o tych, których już z nami nie ma. Aby uczcić pamięć swoich bliskich, Polacy, jak co roku, udadzą się na cmentarze. Dla sektora handlu najbliższe dni oznaczają więc zwiększoną sprzedaż zniczy i kompozycji kwiatowych. Specjalną ofertę na ten czas przygotowała również Biedronka.
Już od poniedziałku 23 października w sklepach sieci Biedronka klienci będą mogli skorzystać z nowych, atrakcyjnych okazji. Nowa gazetka pozwoli zaoszczędzić sporo pieniędzy na popularnych produktach, trzeba się jednak spieszyć, bowiem spora część oferty obowiązuje do momentu wyczerpania zapasów.
Biedronka jest jedną z najpopularniejszych sieci marketów w naszym kraju. Sklepy z logo małego owada można spotkać praktycznie na każdym kroku. Sieć regularnie oferuje promocje, które deklasują konkurencję, a klienci lubią robić tam zakupy ze względu na szeroki wybór asortymentu i atrakcyjne ceny. Okazuje się, że Biedronka wprowadziła czasowe limity w sprzedaży produktu, którego używa prawie każdy z nas.
Biedronka ostatnio szaleje z promocjami, a klienci są tym zachwyceni. Nic dziwnego, bo wiele produktów można nabyć w wyjątkowo korzystnych cenach, często nie da się znaleźć lepszej oferty nigdzie indziej. Teraz sklep oferuje wielki telewizor wyposażony w funkcje Smart TV.
Od czwartku (19 października) w Biedronce będą obowiązywać nowe promocje. W pakiecie wiele produktów będzie można kupić taniej. Oferta jest jednak ograniczona czasowo.
W sieci dyskontów Biedronka zajdą wielkie zmiany. Chociaż na pierwszy rzut oka można spodziewać się jakiejś rewolucji, tak klienci mogą jednak zmian nie zauważyć. Niestety, nie mają one dobrego charakteru dla grupy, której dotyczą.
Polacy uwielbiają robić zakupy w Biedronce. Nie ma w tym nic dziwnego, bo sieć sklepów regularnie wprowadza ciekawe promocje i oferuje szeroki wybór produktów. Jak informuje wp.pl, kasy samoobsługowe w sklepach Biedronki posiadają wiele ukrytych funkcji, dzięki którym możemy sporo zaoszczędzić. Sprawdź niżej, o czym warto pamiętać następnym razem, gdy będziesz robił zakupy w sklepach z logo małego owada.
Biedronka to jedna z najpopularniejszych sieci sklepów w Polsce. Niemal każdego dnia odwiedzana przez miliony Polaków. Sklep chwali się fantastycznymi warunkami pracy, stabilnym zatrudnieniem i bogatą ofertą benefitów dla swoich pracowników. Czy tak jest w rzeczywistości? Realia pracy w Biedronce przedstawiane przez niektórych zatrudnionych mogą mocno zdziwić.
Biedronka znów zaskakuje klientów. Jeśli robisz zakupy w tej sieci dyskontów, z pewnością posiadasz kartę Moja Biedronka. Większość osób nie miała pojęcia, że posiada ona ukrytą funkcję, która może pomóc zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy. Żeby skorzystać ze świetnych okazji, wystarczy tylko kilka kliknięć.
Biedronka przygotowała niesamowitą ofertę dla klientów. Już od poniedziałku 16 października wiele uwielbianych przez Polaków produktów będzie można kupić w zadziwiająco niskich cenach. Co więcej, niektóre z nich trafią do koszyków zupełnie za darmo. Takich okazji nie można przegapić Co warto kupić w Biedronce?
Biedronka rusza ze specjalną akcją kierowaną do seniorów. Stawia jednak konkretne warunki.
Co jakiś czas można usłyszeć historie związane z zakupami w Biedronce. Większość z tych, które zrobiły się popularne, dotykały również programu lojalnościowego sieci. Teraz dyskont wydał dość ważny komunikat w tej sprawie.
Sztuczna inteligencja zawitała do Biedronki. Klienci kas samoobsługowych otrzymają pomoc AI w czasie zakupów. Rozwiązanie już funkcjonuje w wybranych sklepach w kraju. Biedronka przekonuje, że sztuczna inteligencja pomoże przyspieszyć cały proces. Wydaje się jednak, iż przewidziano, że może dochodzić do pomyłek AI.
Do niecodziennej sytuacji doszło w jednym ze sklepów w Łapanowie (woj. małopolskie). Konieczna była ewakuacja sklepu. Na miejsce została wezwana straż pożarna.
Biedronka jest zdecydowanie jedną z najpopularniejszych sieci handlowych w naszym kraju. Słynną kartę lojalnościową posiada już 17 mln Polaków, a 9 mln zainstalowało na swoich smartfonach dedykowaną aplikację. Liczba klientów Biedronki jest zatem ogromna, stąd też nie dziwi fakt, że sieć chętnie angażuje się w różne inicjatywy m.in. z zakresu społecznej odpowiedzialności. Tym razem, właśnie w wyniku jednej z takich akcji, do Aleksandry Lipki trafiło 100 tys. zł. Za co? O tym poniżej.
Kolejna edycja pluszaków Biedronki, Gang Mocniaków, tak jak poprzednie wzbudza niemałe kontrowersje. Tym razem jednak nie poszło o zasady otrzymywania pluszaków czy zachowanie klientów w sklepach.
Według autorów badania GfK, które opisuje dziś (11 września) "Rzeczpospolita", sieć sklepów Biedronka ma w sumie dostęp do prawie 32 mln Polaków. Skala jest zatem ogromna, a wielu klientów z pewnością dociera na zakupy samochodem. Dyskont już potwierdził wprowadzenie zmian na swoich parkingach – część z nich nastąpi jeszcze w ciągu najbliższych miesięcy, a te bardziej ambitne plany poczekają na przyszły rok. W ich wyniku niektórzy kierowcy będą bardzo zadowoleni.
Klienci, którzy często robią zakupy w popularnym dyskoncie “z owadem”, wiedzą, że z kartą Moja Biedronka mogą sporo zaoszczędzić. W skali kraju udział w tym programie lojalnościowym bierze nawet kilkanaście milionów osób. Sieć wystosowała do nich ważny komunikat.
Początek roku szkolnego zawsze oznacza konieczność zakupu nowych rzeczy dla uczniów. Naprzeciw potrzebom klientów wyszła Biedronka - i zaskoczyła wszystkich swoją ofertą, ponieważ można w niej otrzymać produkty za darmo.
Biedronka rusza z kolejną akcją. Tym razem zachęca do zbierania elektroodpadów. Za oddanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego można dostać drobny upominek.
Kilka miesięcy temu było głośno o kobiecie, która na kasie samoobsługowej w sklepie nabijała towary inne od kupowanych, ale za to tańsze. Właśnie zapadł wyrok w tej sprawie - i jest zaskakujący.
Wczoraj (28 sierpnia) najpopularniejszy dyskont w Polsce wystartował z nową odsłoną kultowej akcji lojalnościowej. Wcześniejsze edycje “Gangów Maskotek” cieszyły się takim zainteresowaniem, że można wręcz mówić nie tylko o jednym z najbardziej zyskownych przedsięwzięć w historii polskiego handlu, ale i o ewenemencie społecznym. Dzieci z chęcią kolekcjonują urocze pluszaki, a potrzeba ich posiadania może skłaniać rodziców do częstszych zakupów. Co tym razem czeka klientów sieci Biedronka?
UOKiK postanowił nałożyć na sieć sklepów Biedronka karę w związku ze skargami klientów. Jednym z jej elementów są dodatkowe informacje, które klienci mogą zobaczyć na półkach sklepowych oraz przy kasach.
Wakacje już powoli dobiegają końca, a rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Dlatego Biedronka – lider w rankingu najpopularniejszych dyskontów – zachęca do zrobienia zakupów w sklepach sieci i oferuje okazje do oszczędzania. Specjalna akcja wystartowała w poniedziałek 21 sierpnia. Poniżej wyjaśniamy, jakie są warunki udziału.
Sieć sklepów Biedronka przeprowadziła kampanię reklamową, porównując ceny w swoich sklepach z innymi sieciami. Wzbudziło to krytykę ze strony jednego z blogerów. Biedronka wydała już w tej sprawie oświadczenie.
We wrześniu ubiegłego roku portalspozywczy.pl informował, że Biedronka ma zdecydowanie najsilniejszą bazę klientów w naszym kraju – blisko jedna czwarta ankietowanych nie robiła wówczas zakupów w żadnym innym dyskoncie spożywczym. Wczoraj (16 sierpnia) sieć przypomniała, że w 2 tys. sklepów można skorzystać ze specjalnej usługi dostępnej już przy transakcjach zakupu powyżej 1 zł. O co dokładnie chodzi? Wyjaśniamy poniżej!
Choć wakacje jeszcze w pełni, a wielu Polaków korzysta obecnie z uroków długiego weekendu, to już niebawem rozpocznie się rok szkolny, na który trzeba skompletować odpowiednią wyprawkę dla dziecka. Od poniedziałku 14 sierpnia Biedronka uzupełnia swoją ofertę o wyjątkowe szkolne produkty. Kupując artykuły oznaczone specjalnym logiem, można wygrać m.in. podwójne bilety na mecz Polska – Mołdawia. Jakie są szczegóły tej akcji?