BiznesINFO.pl

Biedronka, materiały prasowe

Biedronka łączy oszczędności. Przecenia pieczywo o 50%, aby nie marnować żywności

22 Marca 2022

Autor tekstu:

Kamila Jeziorska

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czemu Biedronka przecenia pieczywo

  • Co chce przez to osiągnąć i do czego zachęcić klientów

  • W jaki sposób Biedronka dba o środowisko

Biedronka i ekologia

Biedronka po raz kolejny pokazuje, że stawia na dbałość o środowisko. Tym razem sieć sklepów zdecydowała się na przecenę pieczywa po godz. 18:00. Akcja rusza od 15.02. i na razie potrwa do 20.02. Na czym polega?

Po godzinie 18:00 przecenione zostanie świeże i niepakowane pieczywo. Można zaoszczędzić sporo pieniędzy, bowiem rabat będzie wynosił 50 proc. Objęte rabatem będą m.in.: chleb foremkowy, bułka ciabatta, bagietka, a nawet drożdżówka z nadzieniem serowym.

"To nie żaden suchar! Teraz w naszych sklepach świeże, niepakowane pieczywo o połowę taniej! Zapraszamy od godziny 18:00 aż do zamknięcia sklepu lub do północy" - poinformowała Biedronka na swojej stronie w mediach społecznościowych.

Sieć sklepów już dwa lata temu podjęła kampanię informacyjną w zakresie marnowania żywności. Biedronka przyrównała marnowanie żywności do wywożenia 65 mln pełnych ciężarówek na wysypisko śmieci.

Biedronka szykuje promocję

Warto pamiętać, że obecnie żywność marnowana jest na każdym etapie: produkcji, przetwórstwa przemysłowego, sprzedaży czy w usługach gastronomicznych. Jednakże najwięcej wyrzucanego jedzenia pochodzi z gospodarstw domowych .

Biedronka od dłuższego czasu stara się łączyć ekologię z zadowoleniem klientów. Przypomnijmy, że w tym roku Gang Fajniaków był nie tylko dodatkiem do zakupów, ale miał też uświadamiać klientów temat ekologii.

Kolejnym przykładem jest odejście Biedronki od sprzedaży jajek z chowu klatkowego. Sieć sklepów tłumaczyła wówczas, że jest to mały krok w walce o prawa zwierząt.

Tagi:

Podobne artykuły

Handel

Truskawki tanieją w ekspresowym tempie. A sezon dopiero się zaczyna
Czytaj więcej >

Handel

Wielkie promocje w sklepach z okazji Dnia Dziecka
Czytaj więcej >

Handel

Ogromna inwestycja Dino. Pochłonie 130 mln zł
Czytaj więcej >

Handel

Polacy zaprojektowali paczkę, która ma odmienić nasz rynek kurierski. Nic się przed nią nie ukryje
Czytaj więcej >

Handel

Sklep zablokował konta 42 tys. użytkowników. Za często zwracali ubrania
Czytaj więcej >

Handel

Na rynek wchodzi nowy dyskont. Rzuca wyzwanie gigantom
Czytaj więcej >
Kamila Jeziorska

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych na UKSW i studentka ostatniego roku politologii i dziennikarstwa. Uważa, że dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale też misja. Uwielbia Stany Zjednoczone, jamniki i serial "House of Cards". Najbardziej lubi pisać na tematy polityczne i społeczne.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: [email protected]

Więcej z kategorii Handel

Handel

Maria Gil-Sobczyk

Fiat 126p obchodzi 50. urodziny. Pół wieku temu w Polsce rozpoczęła się prawdziwa rewolucja motoryzacyjna
Czytaj więcej >
Handel

Maria Gil-Sobczyk

Znana amerykańska sieć restauracji niebawem wkroczy na polski rynek. Pierwsze otwarcie w lipcu
Czytaj więcej >
Handel

Maria Gil-Sobczyk

Dyrektywa plastikowa. Od 1 lipca 2024 roku ze sklepów zniknie wiele produktów jednorazowych
Czytaj więcej >
Handel

Maria Gil-Sobczyk

Marlboro zniknie z rynku. Producent rezygnuje z biznesu tytoniowego
Czytaj więcej >
Handel

Magdalena Madoń

Światowy gigant szuka pracowników w Polsce. Wiadomo ile można zarobić
Czytaj więcej >
Handel

Maria Gil-Sobczyk

Trwa ekspansja niemieckiego giganta na naszym rynku. „Ogromne zainteresowanie Polaków”
Czytaj więcej >