Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Paragon grozy za parkowanie. Wystąpiła awaria systemu
Magdalena Madoń
Magdalena Madoń 31.01.2023 14:33

Paragon grozy za parkowanie. Wystąpiła awaria systemu

fot: Arkadiusz Ziolek/ East News. 21.02.2019. n/z Kasa fiskalna z wydrukowanym paragonem.
East News

Internauta podzielił się zdjęciem rachunku za parking na lotnisku w Bydgoszczy. Mężczyzna zapłacił niemal 7 tys. Okazało się, że doszło do awarii systemu.

Prawie 7 tys. zł za parking z powodu awarii systemu

Na facebookowym profilu Pokolenie Ikea pojawiło się zdjęcie paragonu za parkowanie na lotnisku w Bydgoszczy. Rachunek ten opiewa na 6750 zł. Piotr C. zostawił tam swój samochód na pięć dni.

Jak czytamy na stronie plb.pl, gdzie znajduje się cennik opłat, ceny różnią się w zależności od części parkingu. W strefie P1 za 5 dni postoju płaci się 180 zł, w P2 150 zł, a w P3 80 zł, Piotr C. zapłacił zatem znacznie wyższą cenę, niż wynikała z cennika.

Sprawę szybko skomentowali internauci. Ktoś skomentował nawet, czy “parkował na pasie startowym”, bo tylko tak był w stanie wyjaśnić tak wysoką cenę. 

Sprawę skomentowali przedstawiciele lotniska w rozmowie z “Gazetą Wyborczą”. Okazało się, że tak wysoka opłata powstała w wyniku awarii systemu parkingowego, poinformował Gazetę Mateusz Dul, specjalista ds. PR Portu Lotniczego Bydgoszcz. Dodał także, że klient otrzymał “natychmiast” zwrot pieniędzy

Paragony grozy

Paragon grozy doczekał się już nawet swojej definicji w Wielkim Słowniku Języka Polskiego, jest to kopia paragonu, którą publikuje się w mediach społecznościowych lub wysyła do reakcji mediów. Ma on pokazać, że dany zakup lub usługa były zbyt drogie i wywołać oburzenie czytelników.

Słynne paragony grozy dotyczyły choćby cen w restauracjach w popularnych miejscowościach turystycznych.