biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Klienci Lidla mają kłopoty. Nie mogą nawet zrobić zakupów
Zuzanna Kłosek
Zuzanna Kłosek 29.06.2024 08:08

Klienci Lidla mają kłopoty. Nie mogą nawet zrobić zakupów

Klienci Lidla mają kłopoty. Nie mogą nawet zrobić zakupów
Fot. redakcja serwisu

Tym razem Lidl miał dla swoich klientów nieprzyjemną niespodziankę. Zamiast niskich cen — brak możliwości zrobienia zakupów. Wiele osób odkryło, że nie może już korzystać z oferty sklepu. Odpowiedź Lidla zaskakuje.

Koniec z tańszymi zakupami w Lidlu?

Klienci Lidla są niepocieszeni. Znaczna część z nich odkryła w ostatnim czasie, że nie może już skorzystać z wielu ofert sklepu. Ponadto, jak twierdzi jeden z czytelników serwisu telepolis.pl, sieć do tej pory nie zrobiła nic, by rozwiązać ten problem. Co było przyczyną kłopotów? Niestety, wielu klientów musi teraz za zakupy zapłacić więcej i wiele wskazuje na to, że sami będą musieli spróbować coś z tym zrobić.
 

Problemy z aplikacją Lidl Plus

Jak się okazuje, problemy z zakupami to skutek najnowszej aktualizacji aplikacji, będącej podstawowym elementem programu lojalnościowego. Po ostatnich zmianach wprowadzonych w usłudze Lidl Plus, znaczna część osób korzystających z oferty sklepu odkryła, że nie ma już takiej możliwości — aplikacja nie działa wcale lub nie daje możliwości skorzystania z akcji promocyjnych.

Sieć zapewnia, iż klienci o skutkach aktualizacji byli informowani z wyprzedzeniem. Lidl zamierzał ograniczyć dostępność aplikacji na urządzeniach starszych niż te z systemem operacyjnym Android 8.0 lub iOS 15.0. Decyzja ta była powodowana kwestiami bezpieczeństwa. W rzeczywistości okazało się jednak, że nawet osoby posiadające telefon spełniający wymagania techniczne, często mają kłopot z aplikacją.

Lidl odpowiada na problemy z zakupami

Aktualizacja była zapowiadana wcześniej, Lidl i tak zamierzał nie wspierać już starszych systemów… Czy to oznacza, że klienci będą teraz zdani na siebie? Niestety, właściciele starszych telefonów nie będą już mieli możliwości korzystania z aplikacji Lidl Plus. Jednak osoby, które dotknęły problemy techniczne z innych przyczyn i mimo posiadania odpowiedniego oprogramowania w telefonie nie mogli skorzystać z przecen czy kuponów z okazji EURO 2024, mogą liczyć na odzew Lidla. Jak zapewnia sieć, poszkodowani w ten sposób klienci mogą liczyć na odpowiednie zadośćuczynienie.
 

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: