biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Handel > W Aldi trwa cenowe szaleństwo. Polacy rzucili się na kawę, Biedronka zostaje w tyle
Maciej Jurczyk
Maciej Jurczyk 23.10.2025 14:32

W Aldi trwa cenowe szaleństwo. Polacy rzucili się na kawę, Biedronka zostaje w tyle

zakupy
Fot. Shutterstock/1000 Words

Weekendowa gazetka ALDI przyciągnęła tłumy kawoszy. Dzięki promocji na Barissimo Mild 500 g drugie opakowanie kosztuje zaledwie 14,99 zł. W przeliczeniu na 100 g to jedna z najniższych cen na rynku – a konkurencyjna Biedronka nie nadąża.

  • Barissimo Mild 500 g: drugie opakowanie 60% taniej – 14,99 zł.
  • Przy zakupie dwóch: 26,49 zł za komplet, limit 6 sztuk na osobę.
  • Promocja ważna w ALDI od 23 do 25 października.
  • Cena 100 g to 5,30 zł – o połowę mniej niż Nescafé w Biedronce.
  • Klienci informują o brakach na półkach już pierwszego dnia.

Cena, która przyciąga tłumy

Barissimo Mild kosztuje standardowo 37,99 zł, ale dzięki weekendowej promocji drugie opakowanie można kupić za jedyne 14,99 zł. W efekcie kilogram kawy kosztuje 52,98 zł – o 23 zł mniej niż bez rabatu. Tak duży upust zadziałał natychmiast: w wielu sklepach ALDI towar znikał z półek w ciągu kilku godzin. Klienci chwalą prosty mechanizm promocji – bez aplikacji, kuponów czy kodów – wystarczy sięgnąć po produkt i podejść do kasy.

kava1.jpg
Fot. Canva

Jak działa rabat 60% w ALDI?

Promocja obowiązuje wyłącznie w dniach 23–25 października i dotyczy wybranego wariantu Barissimo Mild 500 g. Rabat nalicza się automatycznie przy zakupie dwóch identycznych opakowań – jedno w cenie regularnej, drugie o 60% taniej. Maksymalnie można kupić sześć paczek na klienta, co pozwala zaoszczędzić blisko 70 zł. ALDI zastrzega, że oferta obowiązuje tylko do wyczerpania zapasów, a dodatkowych dostaw w trakcie weekendu nie przewidziano.

Barissimo Mild – kawa łagodna i uniwersalna

Marka Barissimo to private label ALDI, znana z dobrej relacji ceny do jakości. Wariant Mild bazuje na łagodnie palonych ziarnach Arabiki o delikatnym, lekko orzechowym i karmelowym profilu. Kawa sprawdza się zarówno w wersji czarnej, jak i z mlekiem, a ekonomiczne opakowanie sprawia, że koszt jednej filiżanki jest minimalny. Przy obecnej promocji to najtańsza kawa tej klasy wśród dużych sieci w Polsce.

KAwa
fot. Aldi

Polacy szturmują sklep po kawę, Biedronka nie dotrzymuje kroku.

Dla porównania Biedronka niedawno oferowała Nescafé Classic 200 g za 19,99 zł przy zakupie dwóch opakowań. Choć promocja wygląda atrakcyjnie, w przeliczeniu daje aż 10 zł za 100 g – niemal dwa razy więcej niż Barissimo Mild. Do tego w Biedronce obowiązywał niższy limit (cztery sztuki), a mniejsze opakowania szybciej znikały z półek. W efekcie to ALDI może pochwalić się największym rabatem na kawę mieloną tej jesieni.

kava2.jpg
Fot. Canva
Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: