Rośnie konkurencja dla Rossmanna. Drogeria kusi ofertą, po te kosmetyki ustawiają się długie kolejki

Rossmann i Hebe będą tracić coraz więcej klientów na rzecz nowej sieci? Ta marka wciąż otwiera kolejne sklepy, a Polki chętnie porzucają dla nich dotychczasowe zwyczaje zakupowe. Nowa drogeria kusi hitami z Tik Toka w rewelacyjnych cenach, ale to nie wszystko. W tej sieci spotkamy się z zaskakującą taktyką w kwestii promocji.
Już nie tylko Rossmann i Hebe. Coraz częściej Polki wybierają inaczej
Niektóre sklepy stały się już nieodłącznym elementem polskiego krajobrazu. Wiele zagranicznych sieci pojawiło się na rynku tak dawno, że części obecnych klientów nie było jeszcze na świecie. Przykładowo, pierwsza placówka Rossmanna w Polsce stanęła otworem 23 maja 1993 roku, a więc ponad 30 lat temu. Druga co do popularności sieć drogerii jest nieco młodsza — Hebe wkroczyło do Polski w 2011 roku. Od tego czasu obie marki zyskały tysiące lojalnych klientów.
Wiele wskazuje jednak na to, że na horyzoncie wyrasta nowy gigant. Rossmann i Hebe będą musiały się postarać, by zatrzymać przy sobie kupujących? Takie ceny trudno będzie przebić.
Promocje to już przeszłość. Nowa drogeria zaskakuje
Rossmann, Hebe czy Super-Pharm to wciąż niekwestionowani liderzy, jak pokazuje ranking Fashion Biznes. W porównaniu do tych gigantów, niemiecka drogeria DM jeszcze raczkuje na polskim rynku. Sieć weszła do kraju w 2022 roku i do dzisiaj otworzyła nad Wisłą około 60 sklepów — i nie zwalnia tempa. Już samo otwarcie nowej placówki to dla klientów powód do radości, bowiem DM oferuje wówczas nie tylko specjalne rabaty, ale również darmowe kosmetyki. Pierwszy sklep tej sieci powstał pod Wrocławiem, najnowszy natomiast otwarto pod koniec czerwca 2025 w Łodzi, w centrum handlowym M1. Drogerie DM można jednak znaleźć już w całej Polsce.

A co można znaleźć w środku, na półkach i stronie internetowej? Znane marki to nie jedyne, co przyciąga wzrok. DM zapewnia, że oferuje “sprytniejszy sposób na zakupy niż promocje”. Jak to działa?

Hit Tik Toka w DM to dopiero początek. Te oferty to cenowe szaleństwo
Po co warto wybrać się do drogerii DM? Sieć ma w swojej ofercie ponad 11 tysięcy produktów, więc zdecydowanie jest w czym wybierać. Na półkach klienci znajdą nie tylko kosmetyki, ale również chemię gospodarczą, artykuły dla zwierząt czy zdrową żywność. DM stale wprowadza także nowe promocje i prowadzi program lojalnościowy dla stałych klientów, w ramach aplikacji DM, w której dostępne są kody rabatowe, funkcja zbierania punktów na połączonym koncie PayBack oraz możliwość sprawdzania dostępności produktów.
Po co Polacy najchętniej chodzą na zakupy do DM? Jak informuje Fakt, wielką popularnością cieszą się obecnie perfumy arabskie, które schodzą jak świeże bułeczki. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się również tusze do rzęs, które kosztują zaledwie kilkanaście złotych, czy nieobciążające produkty do włosów za mniej niż 10 złotych. W DM znajdziemy także produkt znany z Tik Toka: wosk do włosów w sticku Balea, za który teraz zapłacimy tylko 14,95 zł.

Aktualne promocje to jednak nie jedyne korzystne oferty w drogeriach DM. Jak wyjaśnia biuro prasowe, sieć stawia na politykę stabilnych cen. Oznacza to, że produkty kupimy nie tylko taniej, ale będziemy mogli cieszyć się tym przez co najmniej kilka miesięcy.
Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie — informuje DM.






































