Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Nowość dla klientów Lidla, tego jeszcze nie było. Sklepy chcą zdążyć jeszcze przed końcem roku
Paweł Makowiec
Paweł Makowiec 20.11.2023 13:13

Nowość dla klientów Lidla, tego jeszcze nie było. Sklepy chcą zdążyć jeszcze przed końcem roku

Sklep Lidl w Białymstoku
Wikimedia Commons

Zmiany dokonywane przez Lidla w sklepach sieci nie zwalniają. Według doniesień medialnych kontynuacja ekspansji kas samoobsługowych nie zwolni. Sam dyskont planuje wprowadzić jeszcze ambitniejszą nowość w swoich sklepach przed końcem roku.

Wielkie zmiany w Lidlu

Ekspansja kas samoobsługowych jest widoczna we wszystkich sieciach handlowych w Polsce. Jak donosi portal biznes.interia.pl, wprowadza je nawet sieć lokalnych sklepów Lewiatan.

Kasy samoobsługowe są jednak tylko elementem akcji cyfryzacji sieci handlowych na polskim rynku. Pod tym względem zdecydowanie bowiem prowadzi niemiecka sieć dyskontów Lidl, która nie zatrzymuje się na świeżo wprowadzonych zmianach.

Rząd zdecydował, w Wigilię sklepy będą zamknięte. Poseł KO: to zły pomysł

Dyskont idzie naprzód

Osiągnięcia Lidla na polu cyfryzacji swoich sklepów można łatwo zauważyć. Nie ma już szans na znalezienie papierowych cen produktów na półkach znajdujących się w sklepach - zostały one zastąpione przez elektroniczne cenówki, które można błyskawicznie aktualizować bez wychodzenia z zaplecza sklepu.

Niemiecki dyskont idzie również naprzód pod względem kas samoobsługowych. Docelowo mają się one znaleźć we wszystkich sklepach sieci w Polsce, których liczba wynosi aż 800 - ambitny cel zakłada, że stanie się tak do końca roku.

Spore zaskoczenie w sklepach

Lidl chce również wprowadzić inną sporą zmianę w swoich sklepach. Niemal na pewno będzie ona zaskoczeniem dla wielu osób, które robią zakupy w placówkach tej sieci.

Nową rzeczą w sklepach niemieckiej sieci mają być kasy samoobsługowe w wersji XXL. W porównaniu z normalnymi stanowiskami, mają one większą strefę pakowania i inne rozmieszczenie produktów na ekranie. Przeznaczone są dla tych klientów, którzy robią większe zakupy w Lidlu.

źródło: biznes.interia.pl

Tagi: Lidl sklep Zakupy