Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Biedronka znowu wysyła SMS-y do Polaków. Uderza w konkurencję
Paweł Makowiec
Paweł Makowiec 08.02.2024 20:50

Biedronka znowu wysyła SMS-y do Polaków. Uderza w konkurencję

Sklep Biedronka
BiznesINFO

Kilka dni po niecodziennym zajściu z wiadomościami skierowanymi do klientów, Biedronka postanowiła kontynuować swoje działania na polu SMS-owym. W czwartkowy wieczór klienci dyskontu otrzymali kolejne wiadomości dotyczące oferty sieci.

SMS-owa ofensywa Biedronki

Jak opisywaliśmy dwa dni temu, na początku tygodnia Biedronka ruszyła z akcją wysyłania wiadomości SMS do klientów. W treści SMS-ów zawarto informacje dotyczące promocji obowiązujących w sklepach sieci w poniedziałek 5 lutego. Co najistotniejsze, wiadomość porównywała biedronkową promocję z tą, która obowiązywała w Lidlu.

Lidl nie pozostał jednak dłużny Biedronce. Na oficjalnym profilu sieci w mediach społecznościowych, wiadomość została określona mianem “dziwnego łańcuszka”, natomiast według Aleksandry Robaszkiewicz, która jest Head of Corporate Communications and CSR w sieci Lidl Polska, akcja Biedronki “wprowadzała konsumentów w błąd” co do cen w Lidlu.

Pączki za ponad 20 zł u Lary Gessler. Ujawniła, skąd taka cena

To nie koniec działań

Wygląda jednak na to, że to nie koniec historii. W czwartkowy wieczór Biedronka ponownie wysłała wiadomości SMS do swoich klientów - ponownie znalazła się wzmianka o cenach jednego z produktów w Lidlu.

Tym razem jednak dyskont jako główny temat wiadomości obrał koszyk cenowy Faktu, który został opublikowany 6 lutego. Zdaniem sieci, zawiera on błąd - według Faktu, cena 1 kg schabu bez kości w Biedronce to 22,99 zł; Biedronka w wiadomości SMS wskazuje jednak, że cena produktu wynosi 10,39 zł, tj. 12,60 zł mniej niż podaje Fakt. Zdaniem dyskontu, czyni to Biedronkę najtańszą ze wszystkich zbadanych sieci sklepów.

Ponownie uderzają

W drugiej części czwartkowej wiadomości SMS, Biedronka ponownie uderzyła w Lidla. Tym razem pretekstem były kapsułki do prania Persil Power Caps w opakowaniu 33 szt. Biedronka ma je oferować w cenie 29,99 zł za opakowanie, zaś Lidl - według wiadomości SMS - ma je oferować w cenie o 46 proc. wyższej, tj. 43,99 zł.

ZOBACZ TAKŻE: Lidl z ofertą na Walentynki. Prezenty za grosze