Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Ważna wiadomość dla użytkowników karty Moja Biedronka. Wyjścia są trzy
Zuzanna Kłosek
Zuzanna Kłosek 09.01.2024 22:50

Ważna wiadomość dla użytkowników karty Moja Biedronka. Wyjścia są trzy

karta moja biedronka i pieniądze
East News/Stock Marek Bazak

Po ostatniej aktualizacji w aplikacji Biedronki znajdziemy kilka nowości. Z tej okazji Biedronka przypomina: w tej sytuacji wyjścia są trzy. Wiemy też, co zrobić, kiedy karta ulegnie zniszczeniu.

Nowy rok, nowa Biedronka

Także sieć sklepów Biedronka wykorzystała nowy rok, by sprezentować coś swoim klientom. W tym przypadku była to nowa wersja aplikacji. Nie obyło się jednak bez problemów technicznych.
Zaraz po aktualizacji, użytkownicy musieli za każdym razem logować się do aplikacji przez przeglądarkę, tak samo jak przy pierwotnym logowaniu do systemu podając kod SMS. Było to kłopotliwe, zwłaszcza w sklepie, w połączeniu z wyskakującym komunikatem o błędzie. Teraz jednak aplikacja wróciła już do starej-nowej świetności.
W aplikacji ,,Biedronka” pojawił się ciemny motyw, użyteczny zwłaszcza w nocy oraz funkcja listy zakupów, pozwalająca wybrać produkty z asortymentu sklepu. Cała aplikacja działa również sprawniej, a jej uruchomienie zajmuje mniej czasu.
 

Problem z emeryturami. Liczba takich wypłat rośnie

Karta Moja Biedronka — jak ją zdobyć?

Karta Moja Biedronka, połączona z dedykowaną aplikacją w telefonie, to praktyczny dodatek do codziennych zakupów, umożliwiający skorzystanie z pakietu zniżek. Może ją wyrobić każdy klient, a fizyczną kartę otrzymamy w każdym sklepie.

Do rejestracji będzie nam potrzebne: imię i nazwisko posiadacza karty, adres e-mail i numer telefonu. W kwestii samej aktywacji natomiast Biedronka pozostawia nam pewną dowolność; mamy bowiem trzy wyjścia. Klienci mogą zdecydować się na aktywację online, telefonicznie lub przy użyciu aplikacji Biedronka.

Wyrobienie Karty Moja Biedronka jest całkowicie darmowe.
 

Co zrobić, kiedy zgubimy kartę?

Klienci mogą spokojnie nadal korzystać ze zniżek, nawet po utracie fizycznej karty przy pomocy aplikacji lub podając przy kasie numer telefonu, który został użyty do rejestracji. W takiej sytuacji wciąż jednak powinni zgłosić się do Biura Obsługi Klienta — mailowo: [email protected] lub telefonicznie: 22 205 33 00.
Jeśli natomiast to my znajdziemy czyjąś kartę Moja Biedronka, powinniśmy przekazać ją kierownikowi najbliższego sklepu Biedronka lub wysłać pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". Jej właściciel na pewno będzie nam wdzięczny.

źródło: interiaBiznes