Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Euronet postanowił zmienić logo. Przy bankomacie możesz się nieźle zdziwić
Patryk Solarczyk
Patryk Solarczyk 03.04.2023 19:15

Euronet postanowił zmienić logo. Przy bankomacie możesz się nieźle zdziwić

bankomat
BiznesInfo

Euronet zmienia logo. Do firmy Euronet należy największa sieć bankomatów w Polsce. Zmiany będą widocznie w kolorach oraz czcionce logotypu.

Rebranding na dużą skalę

Według Euronetu wykorzystanie flagi, jako znaku Euronet pozwala na utrwalenie wizerunku firmy jako marki flagowej, a także wspiera funkcjonowanie jej segmentów biznesowych. Takich jak elektroniczny transfer środków (EFT), płatności elektroniczne (epay) i przelewy pieniężne oraz platformy płatnicze (Dandelion i Ren).

Nowa identyfikacja wizualna ma lepiej oddawać „nowoczesność” firmy

– Opierając się na informacjach zwrotnych uzyskanych od naszych klientów oraz pracowników, podjęliśmy działania ukierunkowane na ocenę i bardziej precyzyjną definicję architektury marki Euronet – mówi Prezes i Dyrektor Generalny Euronet Michael J. Brown. 

„Wyniki wspólnej pracy pozwoliły nam na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy, którą staramy się budować i którą będziemy w przyszłości.” – dodał prezes.

O Euronet

Firma działa w Polsce od ponad 28 lat. Pierwszy bankomat w Polsce zainstalowała w 1995 roku w warszawskim Hotelu Marriott. 

Od tego czasu jest wiodącym partnerem polskich banków, dla których świadczy kompleksowe usługi outsourcingowe w zakresie zarządzania sieciami bankomatów i wpłato-bankomatów.

Tagi: Bankomaty