Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Ważny komunikat Pepco. Sieć wycofuje te produkty ze sprzedaży
Zuzanna Kabot
Zuzanna Kabot 05.04.2024 16:05

Ważny komunikat Pepco. Sieć wycofuje te produkty ze sprzedaży

Pepco
Fot. East News/Arkadiusz Ziolek

Pepco to sklep uwielbiany wielu Polaków. Popularna sieć opublikowała na swojej stronie internetowej ważny komunikat do wszystkich klientów. Okazuje się, że niektóre produkty zostały wycofane ze sprzedaży ze względu na bezpieczeństwo. Przedstawiamy szczegóły.

Sieć Pepco wydała komunikat do klientów

Czasem zdarza się tak, że produkty znikają z półek sklepowych przez to, że nie spełniają określonych wymogów i mogą stwarzać zagrożenie dla klientów. Taka sytuacja miała miejsce w Pepco. Sieć opublikowała na swojej oficjalnej stronie internetowej pilny komunikat.

W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz w związku z niespełnieniem standardów bezpieczeństwa firmy Pepco, podjęliśmy decyzję o wycofaniu następujących produktów - czytamy.

Seniorzy muszą pokazać ten dokument. Bez niego nie dostaną 13. emerytury

Te produkty zostały wycofane ze sprzedaży

Pepco wymienia trzy produkty, które zostały wycofane ze sprzedaży. Pierwszy z nich to keksówka premium. Badania zewnętrzne wykazały, że powłoka nieprzywieralna może odchodzić od blachy. Z półek zniknęła również zabawka koło garncarskie, która nie spełnia określonych norm przez zbyt wysoką zawartość ołowiu w glinie. Pepco zaprzestało także sprzedaży kredek ołówkowych w tubie, które nie spełniały wymogów Rozporządzenia (WE) 1907/2006 z dnia 18 grudnia 2006 r.

Zobacz także: Atrakcyjna okazja dla użytkowników karty Moja Biedronka. Czas tylko do soboty

Pepco apeluje do klientów

W związku z wycofaniem ze sprzedaży wyżej wymienionych produktów, Pepco wystosowało także ważny apel do swoich klientów. Jeśli kupili te przedmioty, powinni zwrócić je do sklepu. Można zrobić to w dowolnej placówce, a sieć gwarantuje odbiór pełnej kwoty za zakup wycofanych produktów. Co ważne, do zwrotu nie jest wymagane posiadanie paragonu. 

Zobacz także: Właśnie się zaczęło. Lidl przygotował dla klientów same hity