Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Ważne ostrzeżenie dla klientów. Lidl wycofuje mięso ze sprzedaży
Zuzanna Kłosek
Zuzanna Kłosek 26.03.2024 21:53

Ważne ostrzeżenie dla klientów. Lidl wycofuje mięso ze sprzedaży

Lidl
Fot. redakcja serwisu

Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) ostrzega przed konkretnym produktem mięsnym dostępnym w sieci Lidl. W jednej partii wykryto plastik. Lidl apeluje do swoich klientów. Powinni być ostrożni.

Kolejny produkt wycofany przez GIS

Dopiero co Główny Inspektorat Sanitarny alarmował w sprawie burgerów z Biedronki, a już wycofywane są burgery z Lidla. To jednak nie ten sam produkt, ani ten sam powód. Burgery wołowe sprzedawane w Lidlu trafiły pod lupę GIS z powodu wykrytego w nich plastiku. Produkt został niezwłocznie wycofany ze sprzedaży, wcześniej mógł jednak trafić w ręce klientów.
 

Wydał 10 zł na zdrapkę, zgarnął fortunę. Rekordowa wygrana w Lotto

Sprawdź, czy masz ten produkt w lodówce

Komunikat GIS dotyczy konkretnej partii produktu BURGER WOŁOWY, 2x110g, marki RZEŹNIK. Jeśli kupiliśmy go w ostatnim czasie, powinniśmy sprawdzić poniższe dane:

  • Numer partii: 01279024
  • Termin przydatności do spożycia: 29.03.2024
  • Producent: Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o. o., Golina ul. Dworcowa 47D, 63-200 Jarocin, WNI 30063801
  • Dystrybutor: Lidl sp. z o. o. sp. k., ul. Poznańska 48, 62-080 Jankowice, Tarnowo Podgórne.

Jeśli dokładnie taki produkt znajdziemy w lodówce, powinniśmy zrezygnować z jego spożycia. W komunikacie GIS czytamy:

Przeprowadzono szczegółową analizę procesu produkcyjnego, w wyniku której nie można wykluczyć możliwości pojawienia się plastikowych elementów w produkcie +Rzeźnik, Burger wołowy, 2x110 g+ numer partii 01279024 z terminem przydatności do spożycia 29.03.2024 r. Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo konsumentów, podjęto decyzję o wycofaniu produktu ze sprzedaży. Wycofanie dotyczy wyłącznie jednej partii produktu.
 

można zwrócić bez paragonu

Wiadomość o wycofaniu produktu została udostępniona przez Lidl 22 marca. ”Ważna informacja dla klientów” pojawiła się nie tylko w zakładce o tym tytule na stronie internetowej sklepu, ale również w placówkach, w których burgery były dostępne. Spółka poinformowała również o możliwości zwrotu produktu bez konieczności okazania paragonu, jak ma to miejsce przy standardowej reklamacji.

Postępowanie wyjaśniające w tej sprawie prowadzone jest przez organy urzędowej kontroli żywności we współpracy z producentem.

źródło: tvn24.pl