BiznesINFO.pl Polska i Świat McDonald's dokonuje rewolucji w swoich flagowych potrawach. Co ciekawe, zmiany zaczyna od Polski
By Jacek Halicki - Praca własna, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=34010318

McDonald's dokonuje rewolucji w swoich flagowych potrawach. Co ciekawe, zmiany zaczyna od Polski

31 maja 2020

McDonald w Polsce wprowadza nową recepturę

Konkurencja na rynku fast-foodów jest coraz większa, dlatego koncern stawia na zmiany w recepturach swoich flagowych potraw. Polski McDonald jako pierwszy w Europie dokonuje zmian w swoich daniach - podaje “Rzeczpospolita”. Burgery w nowej odsłonie są też dostępne w restauracjach McDonald w Australii i Kanadzie. Polscy amatorzy burgerów mogą cieszyć się nową ofertą już we wszystkich 445 placówkach sieci.

McDonald zmienia klasyki. Na lepsze

Na czym polegają zmiany w przygotowywaniu burgerów McDonald? Sieć przekazała, że zmienią się bułki. Nowe są złociste (ciemniejsze niż wcześniej) i bardziej wypieczone. Oprócz tego zmienił się sposób grillowania mięsa. Dzięki wyższej temperaturze mięso ma być bardziej soczyste i aromatyczne, a ser rozpuszczony. McDonald inaczej będzie podawać cebulkę, która będzie dodawana bezpośrednio na burgery w trakcie grillowania.

Prace nad zmianami w recepturach McDonalda trwały ponad trzy lata i wymagały wielu testów i badań. - To największa zmiana, jakiej dokonaliśmy w naszych burgerach od ponad 20 lat. Modyfikacja obejmuje kilkanaście drobnych usprawnień w procesie przygotowania czy ustawieniach sprzętu, które w sumie dają istotną różnicę w smaku - mówi na łamach “Rzeczpospolitej” Krzysztof Czarnecki, odpowiedzialny za wprowadzenie zmian w burgerach w McDonald Polska.

McDonald zmienia recepturę, ale nie dostawców

Przedstawiciel sieci McDonald podkreśla w rozmowie z dziennikiem, że Polska jest pierwszym krajem w Europie, który wprowadza do restauracji burgery przygotowywane według nowych procedur.

Jak podaje “Rz”, nowe receptury nie wpływają na dostawców bułek, mięsa czy warzyw i sałaty. Pieczywo dalej będzie dostarczać firma ARYZTA, wołowinę zakład OSI w Ostródzie, a warzywa i sałaty lokalna firma spod Poznania McDonald Green Factory i Eisberg z Legnicy.

Obserwuj nas w
autor
Stanisław Węgrowski

Wydawca Biznesinfo. Absolwent psychologii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS. W dziennikarstwie inspirują go sprawy społeczne, polityka, kultura oraz sport. DJ, jeden z założycieli kolektywu SONDA, działającego na warszawskiej scenie klubowej. Miłośnik zwierząt.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie