BiznesINFO.pl Handel Kultowa akcja dobiega końca. Ostatnia szansa, by użyć karty “Moja Biedronka” w tym celu
Biznesinfo

Kultowa akcja dobiega końca. Ostatnia szansa, by użyć karty “Moja Biedronka” w tym celu

17 listopada 2023
Autor tekstu: Maria Gil-Sobczyk

W sierpniu najpopularniejszy dyskont w Polsce już po raz kolejny wystartował ze swoją słynną akcją lojalnościową, w ramach której, za pieniądze wydane na zakupy klienci otrzymują naklejki i mogą je później wymienić na pluszaki dla dzieci. Tym razem “Gang Mocniaków” ma zachęcić najmłodszych do dbania o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną. Biedronka przypomina, że ważna część tej akcji zakończy się już w sobotę 18 listopada.

“Gang Mocniaków” w Biedronce. Jutro koniec ważnej części

Zbliżamy się do zakończenia naszej akcji lojalnościowej, bo tylko do 18 listopada można odbierać naklejki za zakupy zrealizowane w sieci Biedronka. Cieszy nas fakt, że tak wiele maskotek odnalazło już swoich właścicieli, a merytoryczne treści dotyczące dobrej, zbilansowanej diety dotarły do najmłodszych czytelników za pośrednictwem książek towarzyszących akcji – przekazał mediom Piotr Szymanowicz, Starszy Manager ds. Marketingu w sieci Biedronka.

Przypomnijmy, że aby odebrać pluszaka za darmo, trzeba zebrać 60 naklejek (1 naklejka za każde wydane 69 zł plus dodatkowe za spełnienie różnych warunków zakupowych). Jeśli dysponujemy połową, możemy go nabyć po cenie niższej o 50 proc., a więc za 24,99 zł. Każdy ma prawo zakupić “Mocniaka” również po cenie regularnej, czyli za 49,99 zł. Pluszaki można odbierać do 2 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

Lidl szuka pracowników. Wiemy, ile można zarobić
ZUS właśnie przekazał. Od 1 grudnia kolejne zmiany dla wielu emerytów

Za co można otrzymać dodatkowe punkty? Karta Moja Biedronka dużo zdziała

Każde 69 zł wydane w sklepach Biedronka w terminie od 28 sierpnia do 18 listopada to jedna naklejka. Dodatkowe można zdobyć za:

  • zakupy z kartą Moja Biedronka lub aplikacją Biedronka za każde wydane 69 zł,
  • zakup dowolnego warzywa lub owocu w ramach powyższej kwoty,
  • zakup przynajmniej jednego z produktów z oferty „Mocny wybór” za każde wydane 69 zł,
  • zakup minimum jednego produktu z oferty specjalnej za co najmniej 10 zł za każde wydane 69 zł (tu trzeba pamiętać, że „Mocny wybór” oraz oferta specjalna dotyczy konkretnych produktów dostępnych w ofercie Biedronki, wskazanych w gazetkach promocyjnych oraz oznaczonych odpowiednio znakiem „Mocny wybór” i „Kup i zyskaj extra naklejki”,
  • poprawne rozwiązanie quizu w aplikacji Biedronka – kod uprawniający do dostępu do quizu otrzymają użytkownicy karty Moja Biedronka po dokonaniu zakupów za 69 zł zrealizowanych z użyciem karty Moja Biedronka lub aplikacji Biedronka.

Finał akcji. Biedronka postawiła sprawę jasno

W ramach najnowszej odsłony akcji znalazło się jedenastu pluszowych “bohaterów”: Woda Werka, Oranżada Ola, Dynia Dorotka, Banan Benek, Napój Norbert, Rogalik Radzio, Chleb Henio, Jajko Julek, Parówka Patrycja, Awokado Adaś i Krem Krzyś. Kilka dni temu Biedronka poinformowała, że do klientów trafiły już ponad 4 mln maskotek. Do 15 listopada najchętniej wybieraną zabawką był Krem Krzyś, a niewiele za nim – Dynia Dorotka i Chleb Henio.

Wystosowali pilny apel do marszałka Hołowni. Chodzi o emerytury
Obserwuj nas w
autor
Maria Gil-Sobczyk

Redaktor Biznesinfo, copywriter i korektor językowy. W poprzednich latach dziennikarz Grupy KRN Media oraz specjalista ds. mediów społecznościowych. Ukończyła studia magisterskie z dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Szczególnie interesują ją tematy społeczne i gospodarcze, pilnie śledzi zmiany dotyczące rynku nieruchomości i finansów. Prywatnie pasjonują ją podróże, górskie wędrówki i cukiernicze rewolucje dokonywane we własnej kuchni.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie