Czy wszędzie możemy zapłacić kartą? Dziś ta forma płatności staje się coraz popularniejsza. Wielu konsumentów nie wyobraża sobie zakupów czy wyjście do restauracji bez możliwości zapłacenia kartą. Co jednak w sytuacji, gdy sprzedawca lub kelner odmówi płatności bezgotówkowej? Jeden przepis stoi po stronie klientów!
Z karty Moja Biedronka korzysta 17 mln osób, co czyni ten program lojalnościowy największym w naszym kraju. Wysokimi statystykami może pochwalić się też aplikacja mobilna, którą pobrano już ponad 9 mln razy. Trudno się dziwić rosnącemu zainteresowaniu słynnym programem – od stycznia do września liczba ofert promocyjnych sieci wzrosła o przeszło 90 proc., co dało klientom Biedronki oszczędności na poziomie ponad 8 mld zł. Teraz Interia Biznes informuje, że sieć wydała ważny komunikat w sprawie Karty Moja Biedronka. O co dokładnie chodzi?
Z reguły w okolicach weekendów banki przeprowadzają różne prace modernizacyjne. W ich wyniku mogą pojawić się problemy z płatnościami w internecie, BLIKIEM oraz aplikacjami mobilnymi. Dotyczą one klientów ING Banku Śląskiego, VeloBanku, Nest Banku, Banku Pekao SA oraz mBanku. Placówki te przepraszają klientów za wszystkie utrudnienia. Poniżej przedstawiamy zakres prac i ich konsekwencje.
Decydując się na zakup komputera, stajesz przed dylematem: czy wybrać nowy sprzęt czy też postawić na poleasingowy? Oba wybory mają swoje zalety i wady, które warto rozważyć przed podjęciem decyzji. W tym artykule omówimy, co lepiej się opłaca i dlaczego, biorąc pod uwagę różnice między nowymi a poleasingowymi komputerami.
Wielu klientów popularnych banków musi w tym roku sięgnąć głębiej do kieszeni. Podwyżki opłat w tym sektorze, względem klientów biznesowych i indywidualnych, motywowane są dużymi obciążeniami podatkowymi i obowiązkiem spełnienia wyższych wymogów kapitałowych niż podobne instytucje w innych krajach – informuje Interia Biznes. Poniżej wskazujemy, jakie banki wprowadziły lub wprowadzają w tym roku wyższe stawki.
Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientami jest kluczem do sukcesu firmy. Jak skutecznie możemy na nie wpłynąć poprzez marketing? Marketing relacji jest świetnym, ponadczasowym rozwiązaniem, na które warto zwrócić uwagę.