Ci klienci muszą założyć nową kartę Moja Biedronka. W tym przypadku nie ma innego wyjścia

Istnieją pewne okoliczności, w których nie da się już korzystać ze starej karty lojalnościowej Biedronki. Należy wówczas wyrobić nową kartę Moja Biedronka, aby móc w ogóle korzystać z usług i korzyści, jakie wiążą się z uczestnictwa w tym programie. Ci klienci muszą liczyć się z wymianą.
Karta Moja Biedronka stała się niezbędnikiem podczas zakupów
Karta Moja Biedronka to program lojalnościowy, który zapewnia klientom sieci szereg atrakcyjnych promocji i rabatów, które nie są dostępne dla kupujących, którzy takiej karty nie posiadają. Z usługi korzysta już ponad 17 milionów osób.

Tylko w 2023 roku Biedronka poinformowała, że dzięki systemowi zniżek klienci zaoszczędzili 7,7 miliarda złotych. Jest to jeden z najpopularniejszych programów lojalnościowych w naszym kraju. Jak założyć taką kartę?

Tak możesz rozpocząć korzystanie z promocji Biedronki
Kartę Moja Biedronka może dostać każdy klient. W tym celu wystarczy poprosić o to kasjera. Aby ją nam wydał, musimy podać podstawowe dane osobowe. Będą one stanowić bazę, na podstawie których założone zostanie konto. Pracownikowi przekazujemy imię i nazwisko, adres email, oraz numer telefonu. Po założeniu konta klient otrzymuje plastikową kartę wielkości dowodu osobistego i dwie mniejsze kopie (tzw. breloki).
Warto pamiętać, że aplikacja Biedronki i karta Moja Biedronka, to nie to samo. Jak przekazuje sieć, karta Moja Biedronka to główny element programu lojalnościowego dla klientów sieci Biedronka, natomiast aplikacja to jedynie dodatkowy element programu. Znajdziemy w niej wirtualny odpowiednik karty Moja Biedronka w postaci kodu kreskowego.
Niektórzy klienci nie będą mieli innego wyjścia — muszą wymienić taką kartę. Kiedy należy to zrobić i jak to załatwić?
Zobacz też: Nowy obowiązek dla pracodawców. Pracownicy zacierają ręce, chodzi o zarobki
W takiej sytuacji musisz wyrobić nową kartę Moja Biedronka
Każdemu zdarzy się coś zgubić. Przypadkowa utrata karty Moja Biedronka może wiązać się z nieuczciwym wykorzystywaniem zniżek przez potencjalnego znalazcę. A atrakcyjnych okazji w tej sieci sklepów bez wątpienia nie brakuje. Biedronka każdego dnia zaskakuje świetnymi ofertami. Choćby 10 lutego (poniedziałek) przy zakupie dwóch opakowań cukru, drugi produkt zgarniemy za 1 zł. Co jeżeli zamiast nas skorzysta znalazca naszej karty Moja Biedronka? Sieć sklepów podpowiada, jakie trzeba podjąć kroki.
W takim przypadku należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i postępować zgodnie z wytycznymi konsultanta, lub udać się do kierownictwa najbliższej Biedronki w celu przekazania znalezionej karty Moja Biedronka, w przypadku kiedy to my jesteśmy znalazcami.
W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: [email protected] oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka - przekazuje Biedronka dla Interii Biznes
Niestety, klienci muszą też pamiętać o jednej bardzo ważnej rzeczy, gdy będą ubiegać się o nową kartę. Wielu będzie niepocieszonych.

Jeśli zgubimy kartę, nie dostaniemy następnej na te same dane. Klienci, chcą otrzymać kolejny fizyczny egzemplarz, muszą wyrobić kartę Moja Biedronka na nowo. Wiąże się to z koniecznością założenia nowego konta. Dane osobowe, czyli imię i nazwisko oraz numer telefonu mogą być te same, jednak adres e-mail musi zostać zmieniony. Jeżeli nie posiadamy dodatkowego adresu email, musimy założyć nowe konto na skrzynce.





































