biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Sprzedaż

Sprzedaż

sieć Tor
05.06.2021 02:00 Sieć TOR

W czasach, gdy duża część naszego życia przeniosła się do Internetu, na pierwszy rzut oka można mieć wrażenie, że nie da się już pozostać anonimowym. Portale społecznościowe, wyszukiwarki, a nawet zwykłe sklepy internetowe, każdego dnia zbierają terabity danych o nas i o tym, co robimy, korzystając z sieci. Jest jednak kilka sposobów, jak temu zaradzić. Stworzona na potrzeby amerykańskiej marynarki wojennej sieć TOR może być rozwiązaniem tego problemu.

mortgage-5266520 1920
26.05.2021 02:00 Proces wyodrębnienia lokalu i jego sprzedaż – o czym musisz wiedzieć?

Wydzielona część nieruchomości może być uznana za niezależny lokal i traktowana, jako odrębne mienie. Ustanowienie samodzielności lokalu jest konieczne między innymi przy planach jego sprzedaży. Należy spełnić konkretne wymagania, uzyskać odpowiednie dokumenty i zaświadczenia, aby później cieszyć się łatwiejszym zarządzaniem nieruchomością. Jak wyodrębnić lokal i co to dokładnie oznacza? Co należy wiedzieć przy sprzedaży lokalu?

shopping-4000414 1920
24.05.2021 02:00 Ewidencja sprzedaży bezrachunkowej

Wydanie paragonu lub wystawienie faktury to obowiązek każdego sprzedawcy. Istnieją jednak sytuacje, w których przedsiębiorcy mogą dokumentować sprzedaż bez kasy fiskalnej. Wówczas muszą spełniać warunki prawne zwalniające z tego obowiązku, np. nie przekraczać określonego limitu obrotu lub przyjmować zapłatę za towar wyłącznie przelewem. Jak zatem prowadzić ewidencję sprzedaży bezrachunkowej? Ewidencja sprzedaży to dokument zawierający rozpisane przychody firmy. Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą ma obowiązek dokumentowania sprzedaży, na podstawie czego wykazywany jest jego przychód.

background-2709638 1920
20.05.2021 02:00 Reklama podprogowa - wykorzystanie informacji podprogowych w marketingu

Treści zawarte w reklamie oraz sposoby jej przedstawienia bezsprzecznie wpływają na odbiorcę. Mogą wywoływać ciekawość lub nawet rozdrażnienie, w konsekwencji zachęcając kogoś do zakupu lub wywołując wręcz przeciwny skutek. A co z treściami, które oddziałują na nasz umysł, a są niewidoczne?

BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: