DOZ.pl stawia na użytkowników. Wybrali najlepsze produkty w Plebiscycie Znakomitość Roku
DOZ.pl, największa platforma zdrowia i urody w Polsce, konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako marka silnie zorientowana na użytkowników. Przykładem realizacji tej strategii jest plebiscyt Znakomitość Roku DOZ.pl. W zakończonej właśnie drugiej edycji inicjatywy wręczono nagrody w 16 kategoriach, takich jak: „Blask twarzy”, „Troskliwa ochrona” i „Strefa zen”.
DOZ.pl wciąż na topie. Platformie ufają tysiące Polaków
DOZ.pl to unikalna platforma, która łączy e-commerce, usługi z kategorii health oraz treści edukacyjne. Serwis z 10 milionami wizyt miesięcznie, wyróżnia się szerokim asortymentem produktów, bezpiecznym zarządzaniem danymi oraz kampaniami edukacyjnymi kierowanymi do użytkowników.
Jesienią 2025 roku DOZ.pl ponownie zorganizował konkurs, w którym to użytkownicy zagłosowali na swoje ulubione produkty z branży zdrowia i urody, aby przyznać im niepowtarzalny tytuł “Znakomitość Roku DOZ.pl”. Cel tego przedsięwzięcia od początku był jasny - wyróżnienie najlepszych produktów w różnych kategoriach, które cieszą się szczególnym zaufaniem konsumentów.

Plebiscyt DOZ.pl 2025. Wybrano "Znakomitość Roku"
Wśród wybranych przez użytkowników produktów i linii produktowych znalazły się m.in. kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała, suplementy diety i preparaty dla sportowców i mam. Nagrody przyznali również ambasadorzy i eksperci branży. Dodatkowo podczas gali wyróżnione zostały najlepsze kampanie edukacyjne o tematyce zdrowotnej. O popularności plebiscytu DOZ.pl świadczy liczba oddanych w nim głosów - było ich ponad 300 tysięcy.
Plebiscyt Znakomitość Roku DOZ.pl stawia użytkownika i jego wybory w centrum uwagi, a przy tym buduje z nim trwałe relacje oparte na zaufaniu i dialogu - podkreśla Alicja Koleśnik, prezes zarządu DOZ.pl.
Jak zwróciła uwagę prezes zarządu DOZ.pl, organizacja plebiscytu przyczynia się do ważnej kwestii - rozwoju w całej branży.
Plebiscyt pozwala nam nie tylko wyprzedzać oczekiwania rynku, ale również umacniać pozycję DOZ.pl jako lidera segmentu health & beauty w Polsce. Mamy świadomość, że nasze inicjatywy przyczyniają się do rozwoju całej branży - zaznacza Alicja Koleśnik.
Więcej o plebiscycie Znakomitość Roku DOZ.pl można przeczytać na specjalnej stronie w serwisie DOZ.pl.
Nie tylko kosmetyki. To oferuje użytkownikom platforma DOZ.pl
Oferta DOZ.pl to kilkadziesiąt tysięcy produktów, w tym kosmetyki, suplementy oraz produkty dla dzieci, sportowców i zwierząt. Opinie i sugestie klientów, zarówno w kanałach online, jak i offline, pomagają stale udoskonalać tę ofertę.
Oprócz samych produktów, portal zapewnia fachowe informacje medyczne, darmowe porady farmaceutyczne, ale również wsparcie w leczeniu. Użytkownicy mogą pobrać aplikację mobilną i dokonać bezpiecznych zakupów z możliwością całkowicie darmowej dostawy do apteki.
Materiał prasowy