Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Sergiusz Geller oficjalnie przestaje pełnić funkcję szef działu wideo w Havas Media Network. Jest zastępstwo
Rafał Szpręgiel
Rafał Szpręgiel 21.05.2024 15:43

Sergiusz Geller oficjalnie przestaje pełnić funkcję szef działu wideo w Havas Media Network. Jest zastępstwo

biurowiec
fot. materiały prasowe

W agencji Havas Media Network zmienia się docelowa struktura działu wideo. Z uwagi na ten fakt na stanowisku head of video dojdzie do zmian – Serigusza Gellera zastąpi Radosław Zamieciński.

Zmiany w spółce Havas Media Network

Nowym head of video został Radosław Zamieciński, zastępując Sergiusza Gellera, który został się z firmą. Nowy członek firmy Havas Media Network będzie bezpośrednio współpracował z Małgorzatą Rutkowską, która otrzymała awans na stanowisko negotation manager. Rutkowska będzie odpowiadała za zarządzanie zespołem w sferze wyników finansowych, a także za optymalizację klienckich budżetów. 

Zmieniła się także rola jednego ze stałych członków Havas Media Network. Mowa tu o Przemysławie Aleksiejuku, który będzie nowym video group managerem. Jego zadanie będzie ujednolicenie oferty oraz strategiczny nadzór nad stosowanymi działaniami. 

Kim są Radosław Zamieciński i Małgorzata Rutkowska?

Radosław Zamieciński powiązany z branżą jest od prawie 20 lat. W Havas Media przepracował aż 18 lat, przechodząc przez wszystkie szczeble kariery. Rozpoczynał swoją pracę na stanowisku ujnior planner/buyer, by później został negotiation managerem w dziale video. Zamieciński miał okazję pracować dla największych klientów agencji, między innymi z markami Lidl, Hyundai, BNP Paribas, Carrefour czy też Natur Produkt Zdrovit.

Małgorzata Rutkowska jest związana z Havas Media Network od 2009 roku, a swoje doświadczenie zdobyła poprzez pracę dla klientów takich spółek, jak PLL LOT, mBank czy Zdrovit. Ponadto reprezentowała Polskę w 2012 roku na konkursie Young Media Lions w Cannes.

Co wprowadziła agencja Havas? Nad czym pracuje?

W maju tego roku agencja Havas Media Network wprowadziła nowy system dotyczący raportowania wyników kampanii wideo w czasie rzeczywistym. Ponadto spółka ciągle pracuje nad rozwijaniem tego narzędzia w obszarze automatyzacji i nowych funkcjonalności, jakimi może być przykładowo rozliczanie gwarancji.