Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Energetyka > Polska Grupa Górnicza sprzedała milion ton węgla za pomocą sklepu internetowego
Patryk Solarczyk
Patryk Solarczyk 15.09.2022 19:08

Polska Grupa Górnicza sprzedała milion ton węgla za pomocą sklepu internetowego

węgiel PDP
public domain

PGG podała, że od stycznia 2021 roku jej sklep internetowy sprzedał prawie milion ton węgla dla ponad 200 tysięcy klientów.

W sklepie zarejestrowało się już ponad 800 tysięcy osób.

Od początku roku sprzedano prawie milion ton węgla

W komunikacie prasowym firma podaje, że zakup węgla bywa bardzo trudny i wymaga dużej cierpliwości, po każdej sesji zakupowej we wtorki i czwartki licznik e-sklepu rośnie o kilkadziesiąt tysięcy ton i kilka tysięcy nabywców.

Aby ułatwić setkom tysięcy klientów e-sklepu szybkie rozwiązanie typowych spraw związanych z zakupem węgla, formalnościami lub kwestiami technicznymi, na portalu Polskiej Grupy Górniczej S.A. uruchomiono podstronę zawierającą zbiór najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami na nie (FAQ (ang. frequently asked questions).

Pytania podzielono tematycznie na cztery duże grupy spraw:

Oddzielnie zatem wyjaśnić można w FAQ wątpliwości dotyczące zakupu węgli luzem oraz ekogroszków konfekcjonowanych (czyli pakowanych w worki). Szczegółowe procedury zamówień i dostaw różnią się, bo oprócz wspólnej opcji odbioru osobistego w kopalni, dostarczaniem węgli workowanych na paletach pod adres domowy zajmują się kurierzy Poczty Polskiej, a węgle sypane luzem transportują z kolei współpracujące składy KDW.

Osobny zestaw odpowiedzi poświęcono deklaracjom CEEB, które są ważnym dokumentem dotyczącym spalania węgla – bez zamieszczenia w profilu klienta skanu prawidłowego dokumentu CEEB niemożliwy jest zakup w e-sklepie PGG S.A. węgli po cenach producenta.

Czwarta grupa odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczy kłopotów technicznych, które napotykają klienci e-sklepu. Często są to problemy, które można łatwo i szybko usunąć samemu na przykład czyszcząc w historii przeglądarki pliki cookies (ciasteczka) itp. E-sklep posiada z konieczności bardzo wysoki poziom rozbudowanych zabezpieczeń.

Podstrona FAQ podlega ciągłej aktualizacji i uzupełnieniom, pojawiać będą się na niej aktualne odpowiedzi na nowe pytania internautów, których bez przerwy przybywa w e-sklepie PGG S.A.

źródło: pgg.pl

Tagi: PGG węgiel