BiznesINFO.pl > Handel > Nie trać klientów. Zadbaj o obsługę klienta na najwyższym poziomie
Redakcja BiznesInfo
Redakcja BiznesInfo 22.03.2022 08:28

Nie trać klientów. Zadbaj o obsługę klienta na najwyższym poziomie

processed-w-skali-1611243787
fot. Materiały Partnerskie

Zastanawiasz się, jak zadbać o obsługę klienta w swojej firmie, jednocześnie nie poświęcając na to dużych nakładów finansowych? Poznaj możliwości telefonii VoIP.

Dział call center to coraz częściej standard w wielu firmach. Choć do  dyspozycji jest także kontakt mailowy, to klienci w większości przypadków  decydują się na skorzystanie z możliwości obsługi telefonicznej. Dla wielu  jest to rozwiązanie po prostu szybsze i wygodniejsze. Jeśli jesteś  przedsiębiorcą i chcesz zadbać o jakość obsługi klienta, to wirtualna centrala  telefoniczna będzie idealną alternatywą dla stacjonarnego call center. Także  ze względu na liczne funkcje i zminimalizowanie kosztów. 

Zalety wirtualnej centrali telefonicznej

Coraz więcej firm decyduje się na wirtualne call center. To niższe koszta,  oszczędzenie sobie problemów z logistyką i okablowaniem, a także sposób, by  zachować ciągłość pracy nawet w nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak  pandemia wirusa. Zdalne rozwiązania zapewnią płynność pracy i stabilne  zatrudnienie dla pracowników, co w efekcie przełoży się na renomę firmy i jej  przychody.

Telefonia VoIP jest rozwiązaniem nowoczesnym, które umożliwia jeszcze lepsze  zarządzanie obsługą klienta, pracą, jak i sprzedażą. Szereg funkcji zapewnia  wiele możliwości poprawiających szybkość i dostosowanie usługi do potrzeb  klienta, zarządzanie klientami, błyskawiczne rozwiązywanie problemów,  organizowanie pracy, przeprowadzanie szkoleń online, czy poprawianie jakości  rozmów i analizowanie dostępnych raportów. 

Telefonia w chmurze

Wybór telefonii w chmurze pozwala na stworzenie całej infrastruktury  telefonicznej bez potrzeby przeciągania okablowania, czy wyposażenia  serwerowni. Wystarczy dostęp do Internetu i kilka minut, by skonfigurować  wszystkie potrzebne funkcje. Taka usługa gwarantuje nie tylko duże  oszczędności, a także całodobowe wsparcie techniczne, czy dostępne do wyboru  wirtualne numery spośród 100 krajów, które wystarczy tylko aktywować, by  korzystać z telefonii VoIP. 

Obsługa klienta na medal

Wirtualna centrala oferuje funkcje, które sprawiają, że obsługa klienta jest  jeszcze łatwiejsza. Wśród nich można wymienić menu głosowe, automatyczną  sekretarkę, czy wybór melodii oczekiwania. Takie zautomatyzowane funkcje  usprawniają proces obsługi klienta, który kończy rozmowę, będąc zadowolonym z  zapewnionych mu usług. 

Co więcej, niektóre z dostępnych opcji są świetne do analizowania  przeprowadzonych rozmów i poprawiania na bieżąco jakości obsługi klienta.  Funkcja nagrywania rozmów umożliwia ich ponowne przesłuchanie i zmianę  schematów rozmów na takie, które przynoszą lepsze efekty. To umożliwia ciągły  rozwój zespołu w wirtualnym call center. 

materialy-partnerskie-1611251421
undefined

Lepsza organizacja pracy

Telefonia VoIP umożliwia również połączenie z systemem CRM. Dzięki niemu można  zautomatyzować procesy sprzedaży, jak i zarządzania relacjami z klientem. CRM  w pełni zintegrowany z telefonią VoIP to rozwiązanie odpowiednie zarówno dla  małych, jak i większych firm.  Dzięki niemu można tworzyć zespół i nim zarządzać, planować zadania,  monitorować wyniki sprzedaży, czy pracę menedżerów, a także tworzyć raporty,  które będą kluczowe dla analizy działalności firmy. To usprawni działanie  firmy i pozwoli na osiągnięcie lepszych wyników sprzedażowych w przyszłości.

W dodatku technologia VoIP umożliwia także kontrolę połączeń. Rozpoznawanie mowy usprawnia sprawdzanie jakości rozmów, przyśpiesza pracę analityków, pozwala na  bezpieczne przetwarzanie danych, a nawet oferuje dopasowany system analityczny  z możliwością wyszukiwania konkretnych fraz lub słów kluczowych. To  rozwiązanie pomaga również w spersonalizowaniu sprzedaży i ocenie pracy  obsługi klienta.

Tagi: