Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Finanse > mBank ma awarię. Klienci donoszą o licznych problemach
Kamila Jeziorska
Kamila Jeziorska 15.02.2021 01:00

mBank ma awarię. Klienci donoszą o licznych problemach

Awaria w mBanku
ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

mBank i potężna awaria

Klienci mBanku od kilkudziesięciu minut borykają się z potężną awarią. Poprzez fora internetowe informują o znikających pieniądzach z konta i podwójnie liczonych transakcjach płatniczych. Swoje problemy komunikają na stornie downdetector.pl.

"Dziś po godzinie 20-stej chcąc zapłacić za zakupy w sklepie dostałem wiadomość od mBanku, że mam zasilić swoje konto, ponieważ nie mam na nim żadnych środków. Konto puste, a saldo ujemne" - pisze jeden z użytkowników.

Kolejna rozgoryczona klientka mBanku dodaje, że transakcja z 13 lutego została policzona podwójnie, a jeszcze inna pisze, że zrobiła przelew mężowi na kwotę 1 tys. zł. Zamiast wybranej kwoty, ściągnęło jej z konta prawie 2 tys. zł.

Klienci narzekają także na brak możliwości kontaktu z bankiem. "Czat nie działa, infolinia nie działa. Może łaskawie jakiś komunikat, gdzie są nasze pieniądze" - piszą w mediach społecznościowych.

Z informacji opublikowanych na stronie downdetector.pl wynika, że awaria mBanku objęła całą Polskę. Nerwy klientów także wiszą na włosku, bowiem część z nich deklaruje zamknięcie konta po takiej awarii.

Ostatecznie mBank zabrał głos w sprawie, ale nie podano żadnych konkretów w związku ze sprawą. Klienci zostali zapewnieni, że odzyskają utracone pieniądze.