Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Lidl wprowadza do sklepów hitowy produkt. Zainteresowanie murowane
Maria Glinka
Maria Glinka 23.04.2021 02:00

Lidl wprowadza do sklepów hitowy produkt. Zainteresowanie murowane

Jakub Kaminski/EAST NEWS
Jakub Kaminski/EAST NEWS

Lidl wzbogaca swoją ofertą o popularny produkt. Już w poniedziałek w sklepowych lodówkach pojawią się lody Ekipa marki Koral w dwóch wariantach smakowych. Dyskont o niemieckich korzeniach to nie jedyna sieciówka, która postanowiła skorzystać z popularności youtuberów, wprowadzając ich lody do asortymentu.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Do kiedy będzie można kupić lody w sieci handlowej Lidl

  • Jakie inne sklepy sprzedają te lody

  • Kim jest Ekipa Friza

Lidl wprowadza popularne lody

Lidl stara się na bieżąco reagować na zmieniające się potrzeby konsumentów. W dobie szalejącej trzeciej fali pandemii wprowadził do swojej oferty testy na przeciwciała koronawirusa, a teraz zaskoczy klientów produktem, który bije rekordy popularności.

W poniedziałek 26 kwietnia w sklepowych lodówkach będzie można znaleźć popularne lody Ekipa marki Koral. To limitowana seria sorbetów, która jest wynikiem współpracy znanych youtuberów z kultową firmą produkującą lody.

Lidl zaproponuje klientom sorbety owocowe w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającymi dodatkami cukru. Lody będą dostępne w dwóch wariantach smakowych - cytrynowym i truskawkowym. Produkty będzie można kupić we wszystkich stacjonarnych oddziałach sieci handlowej Lidl w Polsce.

Jednak fani Ekipy powinni się pospieszyć, ponieważ oferta jest ograniczona czasowo. Lody będą dostępne tylko do środy 28 kwietnia lub do wyczerpania zapasów. Lody Ekipy już wcześniej pojawiły się w lokalnych sklepach i wyprzedały się w ekspresowym tempie.

Nie tylko Lidl stawia na Ekipę

Radio Zet donosi, że nie tylko Lidl postanowił wykorzystać popularność youtuberów, wzbogacając ofertę o ich lody. Na podobny krok zdecydował się największy rywal Lidla na polskim rynku handlowym – Biedronka.

Jednak sieciówka należąca do Jeronimo Martins rozpoczęła sprzedaż lodów po cichu, ponieważ na razie tylko testuje ich potencjał. Produkty można znaleźć w wybranych placówkach sieci handlowej Biedronka.

Lody za 50 zł? Ekipa podbija serca Polaków

Ekipa to grupa najbardziej znanych youtuberów w Polsce, której przewodzi Friz (Karol Wiśniewski). Liczba subskrybentów kanału, na którym można znaleźć filmiki lifestylowe, wyzwania i vlogi, przekroczyła grubo ponad milion. Autorska piosenka 3KIPA ma już ponad 44 mln wyświetleń - to wszystko w zaledwie miesiąc. Według szacunków reklamy emitowane przed piosenką mogą dawać Ekipie nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych zysku miesięcznie.

Ekipa postanowiła wykorzystać swoją ogromną popularność, zwłaszcza wśród polskiej młodzieży i rozpoczęła współpracę z firmą Koral. Zainteresowanie jest tak ogromne, że na Allegro pojawiły się nawet oferty sprzedaży lodów. Ceny są astronomiczne - za karton 40 sztuk lodów jeden ze sprzedawców żąda aż 2 tys. zł. Oznacza to, że jedna sztuka jest wyceniana na 50 zł.

Miłośnicy Ekipy, którym nie udało się zdobyć lodów w lokalnym sklepie pozostaje Lidl, Biedronka lub zakup kultowych papierków po lodach na Allegro. Sprzedawcy oferują ten „kolekcjonerski okaz” nawet po 100 tys. zł za jedną sztukę.

Nic więc dziwnego, że Lidl i Biedronka zdecydowały się skorzystać z tej popularności. Sieciówki liczą, że nowy produkt przyciągnie całe rzesze klientów, zwłaszcza młodszych.

Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na [email protected]