PHOTO:CEZARY PECOLD/SE/EAST NEWS LODZ DYSKOTEKA BAJKA. KONCERT ZESPOLU DISCO POLO AKCENT. N/Z ZENON MARTYNIUK WOKALISTA 27/02/2015 WSZYSTKIE ZDJECIA NA:HTTP://AGENCJA.SE.COM.PL
CEZARY PECOLD SE/ EAST NEWS
Autor Julian Bakuła - 6 Lipca 2020

Podczas pandemii Polacy przestają słuchać disco polo. Dane mówią same za siebie

Najpopularniejsze kanały telewizyjne zajmujące się muzyką w trakcie pandemii znacznie straciły na oglądalności. Tak się składa, że są to zarazem kanały transmitujące głównie artystów disco polo. Czy pandemia odmieniła gusta muzyczne Polaków?

Kanałom z disco polo spada oglądalność

Jak donosi portal wirtualnemedia.pl, statystyki wskazują na znaczny spadek oglądalności czołowych stacji telewizyjnych transmitujących teledyski muzyczne - Polo TV i Eska TV. Dominującym gatunkiem muzycznym prezentowanym na antenie tych stacji jest disco polo. Ze względu na to, że stacje takie jak 4Fun Dance, Kino Polska Muzyka, Power TV i TO!TV odnotowały wzrosty, wydaje się, że spadek oglądalności Polo TV oraz Eski TV powiązać można także ze spadkiem popularności prezentowanej przez te stacje muzyki disco polo, której pozycja na polskim rynku muzycznym wydawała się niewzruszona. Wspomniane stacje mimo spadków wciąż znajdują się na samym szczycie rankingów oglądalności. "Udział naziemnego kanału Polo TV w okresie od 9 marca do 21 czerwca 2020 roku wyniósł 0,43 proc." - podają wiadomoscihandlowe.pl.

Na Biedronkę padło bardzo poważne podejrzenie. Lidl także oskarżony, Polakom może się to nie spodobaćNa Biedronkę padło bardzo poważne podejrzenie. Lidl także oskarżony, Polakom może się to nie spodobaćCzytaj dalej

1. Dwa razy zastanów się przed zakupami na bazarach. Jedzenie leży w zatrważających warunkach
2. Samolotem, w którego katastrofie zginęła Jantar, miała lecieć inna wielka gwiazda. Zrezygnowała w ostatniej chwili

Zenek Martyniuk śpiewa disco polo dla Media Markt

Spadek oglądalności kanałów transmitujących disco polo może mimo wszystko wydać się zaskoczeniem ze względu na szczególną pozycję, jaką ten gatunek muzyczny zajmuje w świadomości polskiego społeczeństwa. O mocnej pozycji tej muzyki świadczyć może fakt, że sieć sklepów ze sprzętem RTV Media Markt zaangażowała do współpracy w najnowszej kampanii reklamowej szeroko rozpoznawaną megagwiazdę disco polo - Zenona Martyniuka. W klipie reklamującym promocję „Z ekipą do 70 proc. taniej" Martyniuk śpiewa swój szeroko rozpoznawany hit "Przez twe oczy zielone". Jest to tylko pierwszy z całej serii planowanych spotów z jego udziałem. Jak donosi plejada.pl, za udział w kampanii reklamowej Zenek Martyniuk zgarnął fortunę. Według Super Expressu wynagrodzenie Martyniuka to 1 mln złotych.

KGHM zwiększa wydobycie w Chile. Sierra Gorda zaczyna się opłacaćKGHM zwiększa wydobycie w Chile. Sierra Gorda zaczyna się opłacaćCzytaj dalej

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Pierwsze objawy udaru mózgu. Wiedza, która może uratować życie
  2. Porażające. Piorun wpadł do mieszkania. Ogromne szkody, zalane dwa piętra
  3. Najbrzydsze samochody, jakie kiedykolwiek powstały. Niemożliwe, że ktoś nimi chce jeździć
  4. Dodatkowe 4 tys. zł co miesiąc do emerytury. ZUS: coraz więcej Polaków może się załapać
  5. Aż 40 tys. polskich kierowców może mówić o wielkim szczęściu. Przepisy będą dla nich dużo bardziej korzystne
  6. Wideo - Koszmarny wypadek. Z gigantycznym impetem wbił się w inny samochód. Auto aż złamało się na pół
Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News