BiznesINFO.pl Twój portfel Biedronka sprzedaje prawdziwe polskie smaki za grosze. Ale tylko przez trzy dni, warto się pośpieszyć
East News, fot. Arkadiusz Ziolek

Biedronka sprzedaje prawdziwe polskie smaki za grosze. Ale tylko przez trzy dni, warto się pośpieszyć

22 czerwca 2020
Autor tekstu: Kasper Starużyk

Biedronka wspiera rolników?

Od poniedziałku (22.06) do środy (24.06) klienci supermarketów Biedronka będą mogli skorzystać z wyjątkowej promocji. Tylko przez te trzy dni wczesne ziemniaki "prosto z polskich pól" będą sprzedawane o 75% taniej, co oznacza obniżkę z 3,99 zł na jedyne 99 groszy za kilogram. Promocję można postrzegać także jako sposób na wsparcie polskiego rolnictwa, któremu ostatnie susze mocno dały się we znaki. W przeciwieństwie do wielu innych promocji wprowadzanych przez sieć Biedronka tym razem jest to oferta skierowana do wszystkich klientów sklepu - ziemniaki w okazyjnej cenie kupią zarówno stali bywalcy dysponujący kartą rabatową Moja Biedronka, jak i klienci, którzy jej nie posiadają.

2 . Nagłe zakażenia w KEP. Zakonnice, księża, biskupi i inne osoby poddane pilnej kwarantannie

Moc okazji w Biedronce

To nie koniec promocji, które Biedronka oferuje swoim klientom w tym tygodniu. Do końca tygodnia (lub do wyczerpania zapasów) obowiązuje także 44-procentowy rabat na wkładki higieniczne Femina (przy zakupie dwóch paczek) i 33-procentowy rabat na chusteczki higieny intymnej Femina (przy zakupie 3 opakowań). Ponadto, dla klientów z kartą Moja Biedronka, sieć przygotowała promocję na owoce, która obowiązuje jednak tylko w poniedziałek (22.06). Przy zakupie owoców z kartą rabatową Biedronki tego dnia otrzymamy 50% wartości zakupionych owoców w formie vouchera, który będziemy mogli wykorzystać w niedzielę (28.06). Wartość vouchera na jedną kartę Moja Biedronka nie może przekraczać 15 zł. Oznacza to, że najwyższa kwota za zakup owoców, która podlega promocji, to 30 zł.

undefined

Obserwuj nas w
autor
Kasper Starużyk

Redaktor naczelny Biznesinfo. Wcześniej w Bankier.pl, gdzie zajmował się wyszukiwaniem najciekawszych informacji gospodarczych z Polski i świata. Dziennikarską pasję odkrył na festiwalu reklamowym Golden Drum w Słowenii. Absolwent ekonomii na wydziale prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i międzynarodowych stosunków gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także copywritingu w Szkole Mistrzów Reklamy. Miłośnik historii Hanzy i Morza Bałtyckiego.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie