biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Handel > W Pepco już się zaczęło. Jesienne hity za ułamek ceny, klienci będą zachwyceni
Julia Bogucka
Julia Bogucka 06.09.2025 21:15

W Pepco już się zaczęło. Jesienne hity za ułamek ceny, klienci będą zachwyceni

Pepco
Fot. ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Rozpoczynająca się jesień to dla wielu Polaków okazja do odświeżenia garderoby oraz wnętrza. Tu z pomocą przychodzi Pepco, które przygotowało najnowszą gazetkę promocyjną. To tam klienci mogą zaopatrzyć się w liczne przydatne produkty, które okażą się pomocne podczas jesiennych wieczorów. Koszyki napełnią się po brzegi.

Polacy uwielbiają Pepco

Model biznesowy Pepco, oparty na oferowaniu odzieży i produktów dla domu w wyjątkowo niskich cenach, od lat trafia w gusta polskich konsumentów. To wieloletni lider w segmencie dyskontów niespożywczych, który zbudował swoją potęgę na zrozumieniu potrzeb klienta. Warto jednak pamiętać, że w ostatnich zestawieniach pierwszą pozycję zajmowało Action, a Pepco lądowało na drugim miejscu. 

Badania rynkowe wskazują, że rozpoznawalność marki jest niezwykle wysoka, co stawia ją w ścisłej czołówce, tuż za gigantami handlu spożywczego. Co więcej, dla wielu Polaków, zwłaszcza kobiet zarządzających domowym budżetem, sieć stała się pierwszym wyborem przy zakupach odzieżowych, wyprzedzając w rankingach popularności nawet wyspecjalizowane marki modowe. 

pepco sklep.jpg
Fot. ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Ta dominacja to efekt konsekwentnej ekspansji, w połowie 2025 roku sieć liczyła już ponad 1400 sklepów w Polsce i planowała dalszy rozwój, głównie w mniejszych miejscowościach. Strategia ta sprawia, że Pepco jest nie tylko tanie, ale i powszechnie dostępne. Siła marki tkwi również w jej skali międzynarodowej. Pepco Group, do której należy sieć, notuje regularne wzrosty przychodów, napędzane otwarciami setek nowych placówek w całej Europie

To pozwala na optymalizację kosztów i utrzymanie cen na poziomie nieosiągalnym dla wielu konkurentów. W czasach, gdy cały sektor tzw. "value retail” rośnie w siłę, Pepco wyróżnia się unikalnym połączeniem odzieży, zwłaszcza dziecięcej, z artykułami do domu, tworząc format, który zachęca do częstych i impulsywnych zakupów.

Najnowsza gazetka promocyjna jest tego idealnym wyrazem. Polacy mogą zaopatrzyć się w przydatne produkty na jesień.

Pepco z nową gazetką promocyjną

W odpowiedzi na nadchodzące ochłodzenie, jesienna oferta Pepco koncentruje się na komforcie, cieple i tworzeniu domowego azylu. W nowej gazetce promocyjnej królują ubrania idealne na chłodne dni, które łączą funkcjonalność z przystępną ceną. Klienci znajdą między innymi lekkie, a zarazem ciepłe pikowane kamizelki, uniwersalne bluzy oraz wygodne spodnie, których ceny zaczynają się już od 40 zł za sztukę. To odzież zaprojektowana z myślą o codziennym użytkowaniu, idealna na spacery czy weekendowe wyjazdy. 

Dostępna jest również dedykowana kolekcja marki Bekkin, w ramach której mięsiste, damskie i męskie bluzy oferowane są w cenie 50 zł, a dopasowane spodnie za 40-45 zł. Poza garderobą sieć proponuje szeroki wachlarz dodatków, które pomogą odmienić wnętrze i wprowadzić do niego typowo jesienny nastrój. 

pepco2.jpg
Fot. pepco.pl

Centralnym punktem oferty jest wyjątkowo miękki koc sherpa, dostępny w różnych kolorach za jedyne 20 zł. To absolutny bestseller, który znika z półek w błyskawicznym tempie. Wyobraźmy sobie jesienny wieczór: ciepły koc, miękka poduszka pod plecami (30 zł) i klimatyczny blask płomienia świecy zapachowej w kształcie urokliwej dyni, dostępnej za 10 zł. Aranżację dopełni nastrojowa lampa za 65 zł, której ciepłe światło stworzy w salonie lub sypialni prawdziwą oazę spokoju. To kompleksowa i przemyślana propozycja dla tych, którzy chcą niewielkim kosztem odświeżyć swoje otoczenie i w pełni cieszyć się nowym sezonem.

To jednak nie wszystkie produkty oferowane przez Pepco. Dzięki tej ofercie można zaopatrzyć dom w przydatne jesienne produkty.

Zobacz: Lepiej nie wyrzucaj tego do śmieci. W październiku rusza ważna zmiana w przepisach

Oferta Pepco na jesień zachwyca

Jesienna kampania Pepco nie zapomina o sercu domu, czyli kuchni, oraz o potrzebach najmłodszych członków rodziny. Sieć przygotowała stylową kolekcję naczyń z dolomitu, charakteryzującą się nowoczesnym designem, która doskonale wpisze się we wnętrza w stylu skandynawskim czy minimalistycznym. W jej skład wchodzi między innymi trzypak talerzy idealnych do serwowania przekąsek (17 zł), głęboka salaterka, w której można podać rozgrzewającą zupę dyniową (15 zł), oraz poręczny kubek na poranną herbatę (12 zł). 

pepco1.jpg
Fot. pepco.pl

Ofertę uzupełniają praktyczne i estetyczne akcesoria, takie jak elegancki zestaw solniczki i pieprzniczki (15 zł), chroniący ubrania fartuch kuchenny (12 zł) czy niezbędna każdemu miłośnikowi kawy kawiarka, którą można nabyć w wyjątkowej cenie 17 zł. 

Rodziców z pewnością zainteresuje bogata oferta odzieży dziecięcej i niemowlęcej z linii Bekkin, która słynie z dobrej relacji jakości do ceny. Ceny są wyjątkowo atrakcyjne: bluzy i spodnie chłopięce, idealne do szkoły czy przedszkola, kosztują 25 zł za sztukę, a bluzy dla niemowląt wyceniono na tę samą kwotę. W ofercie znalazły się również wytrzymałe spodnie niemowlęce za 17 zł oraz elastyczne legginsy za jedyne 12 zł. Tak skonstruowana oferta pozwala na skompletowanie jesiennej wyprawki dla dziecka bez obaw o domowy budżet i udowadnia, że Pepco pozostaje kluczowym partnerem dla polskich rodzin.

Klienci już ustawiają się pod sklepami, a koszyki wkrótce napełnią się po brzegi. Polacy mogą przygotować się na nadchodzącą jesień.

BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: