Wschodnia część Polski zyskuje coraz więcej kulinarnych atrakcji. Kolejna znana marka gastronomiczna rozszerza swoją obecność na nowy region kraju. Czy mieszkańcy będą mieli powody do radości, czy raczej do niepokoju? Sprawdziliśmy, co za tym stoi.
Nowa sieć lokali, która pojawiła się w Polsce, coraz bardziej podbija nasz rodzimy rynek. Już wkrótce otworzą się trzy nowe punkty, w których będziemy mogli spróbować szybkich przekąsek prosto z Luizjany. Otwarcie nastąpi jeszcze w pierwszym kwartale 2025 roku. Ponadto goście będą mogli liczyć na różne formaty obsługi.
Fani kurczaka w panierce wstali wcześnie rano, żeby po raz pierwszy spróbować tego przysmaku w restauracji Popeyes, która właśnie otworzyła swój kolejny punkt w Trójmieście. Skąd taka popularność kurczaka w amerykańskim stylu rodem z Nowego Orleanu? Wiemy gdzie i w jakich cenach można zjeść w Popeyes.
Każdy, kto obejrzał film “McImperium” z Michaelem Keatonem zdaje sobie sprawę, że struktura przychodów sieci McDonald’s jest zupełnie inna, niż można byłoby to stwierdzić na pierwszy rzut oka. Większość pieniędzy franczyzy nie pochodzi bynajmniej z gastronomii, a najnowsze dane pokazują, że od kilkudziesięciu lat niewiele się w tej kwestii zmieniło. Także w Polsce.
Sieć McDonald's zaoferowała służbom mundurowym walczącym z powodzią darmowe posiłki. Krótko później okazało się, że nie wszędzie, gdzie zapowiadano, można skorzystać z tej okazji. Fast-food już odniósł się do zarzutów.
Sieć restauracji z Ameryki planuje otwarcie kolejnych lokali w Polsce. W tym celu ruszyła właśnie rekrutacja pracowników, podano również widełki płac. A te są bardzo atrakcyjne.
Pierwszy lokal sieci Popeyes Louisiana Kitchen otwarto w USA już 50 lat temu. Dziś restauracje pod tym logiem mieszczą się już w 30 krajach w liczbie ponad 3,7 tys. lokali. W przyszłym roku pojawią się również w Polsce i Czechach. Na terytorium obu państw ma powstać nawet 600 restauracji. Popeyes Louisiana Kitchen ma w swojej ofercie dania zbliżone do tych proponowanych przez McDonald’s i KFC, stąd też uchodzi za ich konkurencję.
Carrefour z innowacyjną usługą. Póki co testowo i wyłącznie w Warszawie. Usługa ma być sprawdzana pod względem zainteresowania, preferencji korzystających i wygody użytkowania. Francuska sieć sklepów szczyci się w komunikacie, że jest to zupełnie nowe podejście do sposobu podawania posiłków.