BiznesINFO.pl
Marek BAZAK/East News

Marek BAZAK/East News

Sieć Carrefour uruchomiła nowy koncept w Polsce. Kupicie tam produkty z drugiej ręki

21 Kwietnia 2021

Autor tekstu:

Radosław Święcki

Carrefour uruchamia nowy koncept handlowy, tzw. second hand. W jednym
z warszawskich hipermarketów sieci klienci będą mieli możliwość nabycia produktów
używanych. Carrefour nie rezygnuje również z rozwoju stref Outlet.

  • Carrefour będzie sprzedawał używane produkty

  • W której placówce będzie można nabyć takie produkty

  • Co konkretnie będzie można kupić

Carrefour będzie sprzedawał używane produkty

O uruchomieniu przez Carrefour Polska nowego konceptu handlowego informuje portal wiadomoscihandlowe.pl. Konkretnie chodzi o model second hand, co w praktyce oznacza, że klienci będą mieli możliwość nabycia produktów używanych.

Na razie taka możliwość pojawi się w warszawskim hipermarkecie sieci, mieszącym się w centrum handlowym Arkadia przy ulicy Jana Pawła II 82.

Jakie konkretnie produkty klienci będą mogli kupić? Jak mówi cytowany przez portal Antoine Matevet  dyrektor ds. strategii transformacji Carrefour Polska, początkowo będą to m.in.
telefony, laptopy czy akcesoria.

Matevet podkreśla, że nowy koncept pozwoli Carrefourowi  „zdywersyfikować ofertę i dostosować się do długoterminowej wizji, oferując nowe sposoby konsumpcji, zmniejszając ilość odpadów i dając drugą szansę produktom.”



Carrefour rozwija strefy Outlet

Carrefour Polska uruchamia nowy koncept handlowy, a jednocześnie rozwija testowany jesienią zeszłego roku koncept stref Outlet.

Przypomnijmy, że Outlet to specjalnie oznaczone strefy w hipermarketach sieci, gdzie klientom oferuje się produkty przemysłowe w różnych kategoriach, m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD. Ceny są dość atrakcyjne, bo zaczynają się już od 1,99 zł, a niektóre produkty oferowany jest nawet 70 proc. rabat.

Pod koniec marca Carrefour Polska poinformował w komunikacie, że przeprowadzony jesienią ubiegłego roku w sklepach sieci w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku test stref Outlet pokazał, że „koncept wpisuje się w oczekiwania klientów sieci poszukujących korzystnych okazji zakupowych i
doceniających zarówno konkurencyjne ceny, jak również szeroką dostępność towarów”.

W marcu do sklepów, w których uruchomiono strefy Outlet dołączyły trzy nowe hipermarkety. Chodzi o dwa warszawskie sklepy (pierwszy mieści się w Galerii Wileńskiej przy ulicy Targowej 72, drugi na Bemowie przy ulicy Powstańców Śląskich 126), a także sklep mieszczący się w Łodzi przy ul. Szparagowej 7.


Przypomnijmy, że pod szyldem Carrefour Polska funkcjonuje w Polsce ponad 900 sklepów w sześciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w naszym kraju również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Tagi:

Carrefour

Radosław ŚwięckiAutor

Redaktor Biznesinfo. Absolwent dziennikarstwa na UW. Wielbiciel politycznych biografii i zagranicznych stacji radiowych (zwłaszcza w językach, których nie rozumiem). Przed BiznesInfo związany z B2-biznes.pl, Forum Samorządowe i Magazynem THINKTANK.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl

Podobne artykuły

pixabay, jarmoluk

Handel

H&M zwolni 1500 pracowników. Firma zaoszczędzi w ten sposób 190 mln dolarów

Czytaj więcej >
Zakaz sprzedaży alkoholu w Polsce. Biskupi naciskają.

Handel

Producenci alkoholi zwiększają produkcję. Szykują się na podwyżkę akcyzy

Czytaj więcej >
Biedronka

Handel

Mandat za wzięcie żywności ze śmietnika Biedronki. Jest wyrok sądu

Czytaj więcej >

Handel

Polska będzie handlować z Katarem nie tylko LNG

Czytaj więcej >
Marek BAZAK/East News

Handel

Nadchodzące święta będą drogie. Prezenty jednak muszą być

Czytaj więcej >

Handel

Niedziele handlowe. W 2023 roku będzie ich jeszcze mniej

Czytaj więcej >