BiznesINFO.pl
Marek BAZAK/East News

Marek BAZAK/East News

Lidl rozdaje piwo za darmo i to nie jedno. Promocja potrwa 2 dni

9 Lipca 2021

Autor tekstu:

Maria Glinka

Udostępnij:

Lidl ponownie uruchamia kultową promocję. Przy zakupie piwa można otrzymać aż 4 butelki za darmo. Sieciówka szykuje się na tłumy klientów, ponieważ akcja trwa tylko dwa dni.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaką promocję wprowadził Lidl

  • Kto może wziąć w niej udział

  • Jakie dodatkowe korzyści mogą przynieść zakupy w niemieckiej sieciówce

Lidl znów rozdaje piwo za darmo

Lidl postanowił zaproponować klientom wyjątkowy podarunek z okazji zbliżającego się finału Euro 2020. Piłkarskim emocjom może towarzyszyć darmowe piwo.

Tym razem Lidl zdecydował się na promocję “4 piwa + 4 gratis”. Wystarczy włożyć do koszyka zakupowego 4 piwa, aby 4 kolejne butelki otrzymać gratis. Lidl odliczy od rachunku cenę najtańszych produktów.

Wybór jest ogromny. Lidl postanowił objąć promocją wszystkie piwa w butelce. Na klientów czekają klasyczne piwa od znanych producentów m.in. Heineken czy Tyskie. Do wyboru są także piwa kraftowe, radlery oraz piwa niskoprocentowe i bezalkoholowe.

Lidl spodziewa się tłumów klientów, ponieważ piwna promocja potrwa tylko dwa dni. W akcji mogą wziąć udział osoby, które wybiorą się na zakupy w piątek lub sobotę (9-10 lipca). Jednak sieciówka zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia promocji, jeśli zapasy zostaną wyczerpane.

Promocja tylko z aplikacją Lidl Plus. Korzyści jest znacznie więcej

Lidl wprowadził pewne ograniczenia. Jeden pełnoletni klient może otrzymać za darmo maksymalnie 8 butelek piwa. Poza tym warunkiem wzięcia udziału w promocji jest aktywacja kuponu w aplikacji Lidl Plus. Bon należy zeskanować przy kasie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Lidl Plus to darmowa aplikacja, którą można pobrać z Google Play, App Store i Huawei Store. W ostatnim czasie sieciówka przygotowała jeszcze jedną wyjątkową akcję dla użytkowników aplikacji.

Lidl zachęca, aby skanować aplikację w trakcie każdych zakupów w ramach inicjatywy “Tydzień Plus - Ceny Minus”. Użytkownicy aplikacji mają 6 dni na uzupełnienie paska postępu w aplikacji przy progach kwotowych 69 zł, 129 zł i 199 zł. 

Dzięki temu otrzymają dodatkowe kupony-nagrody, które są ważne przez 3 dni. Akcja kończy się za dwa tygodnie.

Lidl królem promocji? Do piwa proponuje także przekąski

Poza piwną promocją na klientów czekają również regularne rabaty. W tym tygodniu w promocyjnych cenach można kupić m.in. chipsy marki Snack Day, które nie zawierają oleju palmowego i wzmacniaczy smaku. Druga tańsza paczka jest objęta rabatem -70 proc. 

Lidl przygotował promocję również dla osób, które niedzielny mecz planują oglądać na grillu. W sklepach można znaleźć kiełbaski norymberskie, burgery, steki i kaszankę w atrakcyjnych cenach. Rabaty sięgają nawet 50 proc.

Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na redakcja@biznesinfo.pl

Tagi:

Lidlpromocjezakupy

Maria GlinkaAutor

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych i studentka dziennikarstwa na UW. Pierwsze doświadczenia w branży dziennikarskiej zdobywała w stacji TVN i na portalu Euractiv. Wielbicielka filmów Alejandro Innaritu, reportaży książkowych i filmowych, zwłaszcza na temat polityki oraz społecznych problemów w wymiarze globalnym i lokalnym.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl

Podobne artykuły

Handel

Nowe Ferrari zaskoczyło świat. Włosi zaprezentowali całkiem inne auto niż dotychczas

Czytaj więcej >
Czego Polska eksportuje najwięcej?

Handel

Polski eksport i import mocno rośnie. Najnowsze dane za lipiec

Czytaj więcej >
Żywność i podwyżki cen

Handel

Maspex zapowiada podwyżki cen. Wysokie koszty produkcji

Czytaj więcej >

Handel

Czy braki energii wpłyną na produkcję Coca-Cola w Polsce?

Czytaj więcej >
Allegro

Handel

Allegro chce zastrzec kolor pomarańczowy jako znak towarowy

Czytaj więcej >
Fot. Jakub Kaminski/East News

Handel

Nowe problemy. W sklepach zabraknie kolejnego produktu

Czytaj więcej >