BiznesINFO.pl Finanse Klienci banków powinni przygotować się na przerwy w dostępie do bankowości
Biznes Info

Klienci banków powinni przygotować się na przerwy w dostępie do bankowości

4 lutego 2022
Autor tekstu: Joanna Leja

Banki znowu zapowiedziały przerwy techniczne na ten weekend. Problemy w dostępie do niektórych usług mogą mieć klienci Banku Pocztowego.

To będzie wyjątkowo spokojny weekend dla klientów banków bo tylko dwie instytucje zapowiedziały przerwy.

Bank Pocztowy zapowiedział utrudnienia

Bank Pocztowy poinformował, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 04.02.2022 (piątek) od godz. 22.00 do 05.02.2022 (sobota) maksymalnie do godziny 04.00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej i mobilnej oraz w dostępie do bankowości telefonicznej.

Bank zapewnia, że w tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

Bank Pekao krótka przerwa w dostępie

W nocy z piątku na sobotę (4/5 lutego) Bank Pekao zapowiedział prace modernizacyjne swoich serwisów. Od północy do godziny 5.45 nie będzie można zalogować się do serwisu Pekao24 ani skorzystać z aplikacji PeoPay, Pekao24Makler oraz platformy eTrader Pekao.

Warto klienci tych dwóch banków jeśli planują płatności powinni zrobić je wcześniej i wypłacić gotówkę.

Obserwuj nas w
autor
Joanna Leja

Redaktorka Biznesinfo. Wcześniej związana z takimi redakcjami jak bankier.pl, money.pl i wroclaw.pl. Poza śledzeniem najważniejszych wydarzeń, fotografuje z ziemi i z przestrzeni powietrznej. Absolwentka komunikacji korporacyjnej i public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Dziennikarstwa i public relations na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie