BiznesINFO.pl
Awaria ING Banku Śląskiego

BiznesInfo

Awaria w ING Banku Śląskim. Klienci stracili dostęp do bankowości mobilnej i internetowej

3 Marca 2021

Autor tekstu:

Wiktoria Pękalak

W ING Banku Śląskim doszło do sporej awarii. Klienci nie mogli skorzystać z usług e-bankowości mobilnej i internetowej. Podobnie jest z systemem maklerskim.

ING Bank Śląski nie działa

Klienci ING Banku Śląskiego mierzą się z potężną awarią. Nie mogą korzystać z usług bankowości mobilnej ani internetowej, a także systemu maklerskiego.

"Nie można zalogować się do serwisu ING cały czas jest komunikat o błędnym haśle. To samo z aplikacją mobilną, loguje się odciskiem palca komunikat o błędnym haśle. Infolinia banku martwa jest komunikat, że nie można wykonać połączenia" - napisał do redakcji jeden z czytelników portalu bankier.pl.

Awaria w ING Banku Śląskim

Awaria w ING miała rozpocząć się po godzinie 8 rano. Zaraz potem na skrzynkę portalu zaczęły spływać wiadomości od zdezorientowanych klientów banku, którzy stracili dostęp do e-bankowości mobilnej i internetowej.

Niedługo później, bo po 9 na awarię zaczęli skarżyć się także klienci modułu Makler w ING. To już kolejny problem z kontem maklerskim w ING w tym tygodniu. O ostatniej awarii pisano w poniedziałek 1 marca.

"W środę 3 marca pomiędzy godziną 7:50 a 8:30 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile. W tym czasie utrudnione było logowanie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, część funkcji była niedostępna. Mogły również występować problemy z płatnościami kartą i internetowymi (w tym Blikiem)" – informuje ING Bank Śląski w komunikacie.

Jak podaje biuro prasowe ING "Niektórzy klienci nadal mogą nie widzieć stanu swoich kont po uruchomieniu aplikacji. Aby się zalogować, użyj przycisku w prawym górnym rogu ekranu. Wszystkie konta i pieniądze są bezpieczne, stan kont zobaczysz po zalogowaniu.Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu i przywróceniem stanu kont przed logowaniem" - czytamy w komentarzu ING.

Aktualizacja: ING Bank Śląski zapewnia, że wszystkie usługi powinny już działać prawidłowo.

Tagi:

ING

Wiktoria PękalakAutor

Redaktor Biznesinfo. Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, student filozofii. Wcześniej w miesięczniku "Teatr". Niestrudzenie projektuje zasadę ekwiwalencji z osi odbioru na oś kombinacji.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl

Podobne artykuły

pixabay, IADE-Michoko

Twój portfel

Ceny paliw. Analitycy nie przewidują gwałtownych wzrostów

Czytaj więcej >
pixabay, geralt

Twój portfel

Podwyżki cen prądu nieuniknione. W ciągu kilku lat dołożymy po 700 zł

Czytaj więcej >
Biznes Info

Twój portfel

Czekasz na paczkę? To się nie doczekasz, prędzej znikną Ci pieniądze z konta

Czytaj więcej >
Biznes Info

Twój portfel

Abonament RTV. Są stawki na przyszły rok

Czytaj więcej >
fot: Arkadiusz Ziolek/ East News. 10.04.2019. n/z Klawiatura z dlonia w rekawicy.

Twój portfel

Oszustwo na "Netflix" i na "PayPal". KNF ostrzega przed fałszywymi mailami

Czytaj więcej >
Oszczędzić na wywozie śmieci nie zawsze się da

Twój portfel

Mieszkańcy bloków bez liczników zapłacą krocie. Niezależnie od segregacji i oszczędzania wody

Czytaj więcej >